Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:38:53 GMT

عملیات اجرایی ۱۴۰۰ واحد مسکن محرومین در لرستان آغاز شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۲۵۳۸

عملیات اجرایی ۱۴۰۰ واحد مسکن محرومین در لرستان آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود رضایی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای احداثی طرح مسکن محرومین در شهرستان کوهدشت اظهار داشت: براساس تفاهم نامه سه جانبه بین بنیاد مسکن استان لرستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استانداری لرستان ۲ هزار واحد مسکن محرومین در دست احداث است.

وی افزود: به ازای هر فقره تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی مسکن روستایی، ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به ساخت این واحدها تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به عقد قرار داد ۹۰ درصد واحدهای مسکن محرومین افزود: عملیات اجرایی یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن محرومین در لرستان آغاز شده است.

رضایی با بیان اینکه ۱۰۳ هزار واحدمسکن روستایی در استان بازسازی و بهسازی شده است، تصریح کرد: طی سال گذشته ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی در قالب بازسازی واحدهای سیل زده و طرح ویژه مسکن روستایی در استان لرستان احداث شده است.

کد خبر 4924292

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود رضایی مسکن ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان ایلام ماه مبارك رمضان زلزله کمک به نیازمندان مواسات بیرجند ستاد مقابله با کرونا مسکن محرومین مسکن روستایی واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا فلاحتگر گفت: با توجه به پیشرفت ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در گیلان و درخواست مردم برای خرید امتیاز آن ، هرگونه معامله و خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکونی تا زمان تحویل این واحد‌ها غیرقانونی و ممنوع است. 

وی با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر خرید و فروش این امتیاز‌ها، افزود: با خریداران ، فروشندگان و همچنین مشاوران املاکی که به خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکن ملی اقدام کنند، برخورد قضایی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: هر شهروند فقط یک بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد. 

محمدرضا فلاحتگر افزود: با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و مسکن ملی، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل