Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:09:13 GMT

ادارات و بانک‌های باغملک چهارشنبه تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۲۶۵۷

ادارات و بانک‌های باغملک چهارشنبه تعطیل است

محمد نجاتی‌پور شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ابتلای تعدادی از شهروندان باغملکی به ویروس کرونا در چند روز اخیر نگران کننده است و بیم آن می‌رود که این بیماری مهلک در سطح شهرستان گسترش یابد به همین منظور تصمیمات محدودکننده ای اتخاذ و ابلاغ کرده‌ایم.

وی افزود: در جدیدترین تصمیم، تمامی ادارات، دستگاهای اجرایی و بانک‌های سطح شهرستان باغملک فردا چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار باغملک از ادامه ممنوعیت حضور در مناطق گردشگری و زیارتی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تمامی رفت‌وآمد ها به مناطق گردشگری باغملک به صورت کامل رصد و از حضور گردشگران در این مناطق جلوگیری به عمل می‌آید.

 وی گفت: به همین دلیل از هم استانی‌های محترم درخواست می‌کنیم که تا اطلاع ثانوی باغملک را از فهرست سفرهای خود حذف کنند.

وی افزود: با برگزارکنندگان مراسم تشییع، ترحیم و جشن‌ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و تحویل جسد متوفیان به بازماندگان فقط با تعهد نسبت به عدم برگزاری مراسم صورت می‌گیرد.

رییس شورای سلامت شهرستان تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته پس از بررسی های به عمل آمده پنج مورد صدور جواز دفن در شهر قلعه تل و روستاهای دره نی، تکیه،تنگ خشک و بلواس صادر و تشییع جنازه ها با نظارت نیروی انتظامی و حداقل تعداد شرکت کننده صورت گرفته است که لازم‌است از زحمات نیروی انتظامی و همکاری مردم فهیم و بستگان محترم متوفیان تقدیر کرد. 

ویروس کرونا طی چند روز اخیر در استان خوزستان جولان بالایی داده به طوریکه موجب نگرانی مسئولان وزارت بهداشت شده است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا باغملک بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا باغملک بهداشت و سلامت ویروس کرونا باغملک بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟

به گفته معاون سازمان امور استخدامی با وجود کاهش ساعت کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی‌شوند.

به گزارش اکوایران، مهدی یزدان‌پناه، معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روز‌های پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی‌شود.

او می‌گوید: اگر بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها تعطیل باشند، به لحاظ فعالیت جاری کشور، رسما پنجشنبه‌ها را از دست خواهیم داد.

این در حالی است که هفته گذشته، یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفته بود که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند.

اما به گفته معاون سازمان امور استخدامی، تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیرو‌های مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روز‌های پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آن‌ها نخواهد شد.

او همچنین گفته است که تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند و در برخی نقاط کشور آغاز مدارس از ۱۰ شهریور می‌شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • ببینید | بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل شدند؟
  • فیلم | بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل هستند؟