Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: تعویق یک ساله المپیک روی تمام تکواندوکاران از جنبه‌های مختلف تاثیر منفی خواهد گذاشت. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

رضا مهماندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط ملی‌پوشان تکواندو آذربایجان اظهار داشت: این روزها ویروس کرونا همه دنیا را درگیر کرده است، اما در این مدت با طراحی تمرینات و ارائه در فضای مجازی سعی کردیم ، بچه‌ها را فعال نگه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هفته گذشته نیز در کمپ محافظت شده‌ای از لحاظ مسائل بهداشتی، ما و تیم ملی بوکس آذربایجان تمرینات خود را آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: تمرینات ما 4 روز در هفته و 8 جلسه است و 3 روز را نیز استراحت می‌کنیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. امیدوارم هر چه زودتر این بلا ریشه‌کن شود تا همه مردم دنیا به زندگی عادی بازگردند. باید همه مسائل بهداشتی را رعایت کنیم تا کسی خدایی نکرده بیمار نشود. همچنین جا دارد برای تمام درگذشتگان این بیماری نیز طلب مغفرت، آمرزش و شادی روح داشته باشم.

سرمربی تیم آذربایجان در خصوص تعویق یک ساله رقابت‌های المپیک گفت: تعویق المپیک روی همه ورزشکاران تاثیر منفی گذشته است. حفظ آمادگی و انگیزه ورزشکار کار سختی است. در حال حاضر اکثر کشورها تمرین درستی انجام نمی‌دهند  و انسجام تیمی و انفرادی ندارند. برگزاری المپیک در یک سال آینده برای ورزشکارانی با سن بالاتر از لحاظ عضلانی و تنفسی مشکل‌تر خواهد شد. برخی از ورزشکاران  نیز باید وزن کم کنند و حفظ وزن آنها برای یک سال آینده یا حتی بیشتر کار سختی است.

مهماندوست خاطر نشان کرد: بازیکنی که در کوران تمرینات و اردوها حضور دارد، از لحاظ تغذیه شرایط متفاوتی با ورزشکاری که در خانه است، دارد. ورزشکار در اردوها طبق نظر کادر فنی و مربیان بدنسازی غذا می‌خورد. حضور در مسابقات نیز باعث می‌شد که یک ورزشکار با تفاوت یک یا دو کیلو، وزن خود را همیشه حفظ کند اما عدم حضور در مسابقات، تمرینات و عدم انگیزه باعث خواهد شد تا تکواندوکاران دچار مشکلات وزنی شوند که روی کار آنها تاثیر بسیار منفی خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد طبق صحبت‌های چو، رئیس فدراسیون جهانی حداقل تا مهرماه سال جاری شاهد برگزاری مسابقه‌ای نخواهیم بود و بعد از آن نیز باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. آیا تا المپیک واکسن این ویروس کشف و توزیع خواهد شد یا نه؟ حتی در صورت کشف واکسن نیز تزریق آن به این 8 میلیارد آدم زمان بر خواهد بود. ورزشکاران انسان‌های نخبه‌ای هستند که در صورت ابتلا به بیماری دچار مشکل خواهند شد. امیدوارم  تا قبل از المپیک واکسن این بیماری کشف شود

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو آذربایجان در خصوص مشکلات مالی آذربایجان گفت: متاسفانه مشکلات مالی حل نشده است و بعید می‌دانم حل بشود. قبل از برگزاری اردوی جدید اعلام کردند که به فدراسیون برویم تا حقوق‌مان را دریافت کنیم، اما تنها 50 درصد حقوق ماه آخر را پرداخت کردند. وقتی اعتراض کردم که چرا بعد از 9 ماه عدم پرداخت باید 15 روز حقوق بگیریم، اعلام کردند به دلیل کرونا شرایط خاص است. این در شرایطی است که رئیس جمهور آذربایجان اعلام کرد باید حقوق همه در این شرایط خاص پرداخت شود.

مهماندوست افزود: هیچ کجای دنیا مانند آذربایجانی با ورزشکاران و مربیان اینگونه رفتار نمی‌کنند. من یک مربی خارجی هستم و مربیگری شغلم است. درگیری من با آذربایجان همچنان ادامه دارد اما با توجه به اینکه تنها یک سال تا شروع المپیک زمان باقی است، نمی‌توانم ول کنم و به جای دیگری بروم. هر جا بروم انتظار زیادی وجود خواهد داشت و فکر می‌کنند چوب جادو دارم که به هر کسی بزنم مدال المپیک می‌گیرد. موفقیت نیازمند زمان است و باید برای نتیجه‌گیری کار و تفکرات خود را پیاده کنم. همه این شرایط باعث شده است در آذربایجان به عنوان یک گروگان باقی بمانم و نه تنها من بلکه کل اعضای تیم ملی و حتی تیم‌های پایه و پاراتکواندو از شرایط اصلا راضی نباشند.

سروی: برگزاری قهرمانی آسیا پیش از مسابقات کسب سهمیه المپیک برای ما فرصت است/ به نسل فعلی دختران تکواندو ایران باور دارم

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو ایران تکواندو رضا مهماندوست

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو رضا مهماندوست تکواندو ایران تکواندو رضا مهماندوست تیم ملی یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، همزمان با ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه خودرویی نیرو‌های مسلح با شعار ارتش فدای ملت، در شیراز برگزار شد.
ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد پیش از مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش گفت: امروز پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده و عملیات شکوهمند اخیر در پاسخ به صهیونیست‌ها تنها گوشه‌ای از ظرفیت‌های نیرو‌های مسلح است.
امیر رضایی به نقش آفرینی ارتش در دستاورد‌های نظامی و علوم و فنون اشاره کرد و افزود: این دستاورد‌ها سایه تهدید دشمنان را از سر کشور و ملت برداشته است.
وی به آمادگی کامل نیرو‌های مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور اشاره کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این راستا در همه زمینه‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برد.
استاندار فارس هم در این مراسم گفت: جهان به قدرت و توان نیرو‌های مسلح ما بویژه ارتش پی برده است.
ایمانیه به عملیات غرور آفرین پاسخ به تجاوز رژیم صهیونسیتی به کنسولگری کشورمان در سوریه و تحقیر این رژیم اشاره کرد و افزود: این روحیه دلاوری و شجاعت به رهبری رهبر معظم انقلاب در ملت و همه سطوح نیرو‌های مسلح وجود دارد.
وی از تلاش‌های نیرو‌های ارتش در استان در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی قدر دانی کرد.
امام جمعه شیراز هم گفت: ارتش، وفادار و مایه افتخار کشور است.
آیت الله دژکام افزود: در روز ارتش نیرو‌های ارتشی با رژه وفاداری خود را به ملت و کشور اعلام می‌کنند.
وی با بیان اینکه امروز ارتش مایه افتخار کشور است گفت: همه مردم ازاده جهان امروز به پرچم ایران که پرچم مبارزه ظلم در جهان است افتخار می‌کند.
امام جمعه شیراز از حضور نیرو‌های مقتدر ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور قدر دانی کرد.

دیگر خبرها

  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک
  • میزگردافتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی
  • تاثیر تورم بر رفتار‌های فرهنگی
  • افت ۴۹۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند