Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده منتخب مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم تحویل به موقع بیمارستان قدیم اهر به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بر تسریع و تعجیل در این خصوص تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر احمد محرم‌زاده در جمع خبرنگاران با تقدیر از خادمان سلامت که شبانه روز در راستای حفظ سلامت مردم تلاش مضاعف دارند اظهار داشت: با وجود تمام تلاش‌ها و اقدامات پیشگیری  در کنترل بیماری منحوس کرونا ضرورت دارد با تدبیر لازم هرچه سریع‌تر محل مناسب برای بستری کردن بیماران که با تائید مسئولان بهداشت اهر بیمارستان قدیم این شهرستان را مناسب برای ایجاد نقاهتگاه داشته‌اند هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای تجهیز و راه‌اندازی آن صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده منتخب مردم اهر وهریس اعلام کرد:  بیمارستان قدیم اهر ایراد فنی و ساختمانی نداشته و تنها با تجهیز آن می‌توان  آن را احیاء مورد استفاده قرار داد.

وی افزود: با توجه به تصویب بیمارستان قدیم اهر به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی از سوی ستاد استانی و شهرستانی مقابله با ویروس کرونا، مبنی بر تحویل این بیمارستان به شبکه بهداشت و درمان اهر برای بستری کردن بیماران کرونایی، متاسفانه تاکنون  اقدام قابل توجهی صورت نگرفته که امیدواریم هرچه سریع‌تر این موضوع حل شود.

انتقاد از تعطیلی  دانشکده پرستاری

محرم‌زاده  فقدان اشتغال پایدار  در اهر و هریس و مهاجرت جوانان از شهر ودیار خود را از دیگر مشکلات و معضلات جدی این شهرستان‌ها عنوان کرده و بر همراهی تمام ادارات در رفع  موانع و راهکارهای ایجاد اشتغال و تولید تاکید کرد.

این نماینده منتخب  تقویت زیرساخت‌های اشتغال در شهر و روستاها، ایجاد واحدی تولیدی‌ صنعتی  و کارخانه‌های زودبازده، تقویت و حمایت از  بخش خصوصی و رفع موانع تولید و بسته‌های تشویقی  را از راهکارهای مهم برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در منطقه برشمرد.

وی منطقه ارسباران و شهرستان اهر را به دلیل وجود معادن و ذخایر غنی مس و طلا مستعد توسعه و پیشرفت دانست و بر پیگیری و رفع موانع توسعه در این زمینه تاکید کرد و گفت: شهرستان اهر و هریس دارای ظرفیت‌های معدنی مهمی از جمله معادن مس مزرعه، مس سوناجیل، ساری یارگان، آهک هیدراته و... است که تقویت، استخراج و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در توسعه آن‌ها می‌تواند به رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه منجر شود.

این نماینده مجلس  پیگیری پتانسیل‌های معدنی را از اولویت خود در بحث اشتغال و سرمایه‌گذاری برشمرد در این زمینه با مدیر عامل مس ایران دیداری داشتیم که قول مساعدت و همکاری در این زمینه کرده‌اند.

انتقاد از تعطیلی  دانشکده پرستاری

این نماینده منتخب مجلس همچنین در گام اول ایجاد رشته‌های پزشکی ضرورت دارد دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان ایجاد شود که از زیرساخت‌های این دانشگاه نیز ایجاد دانشکده پرستاری است که متاسفانه طی چندین سال اخیر دانشکده پرستاری در شهرستان تعطیل شده و پیگیر هستیم این دانشکده مجددا راه‌اندازی شود و زمینه را برای ایجاد دانشگاه علوم پزشکی فراهم کند.

محرم‌زاده پروژه جاده اهر- مشکین‌شهر را در ارتقاء و توسعه صنعت گردشگری منطقه ارسباران  مهم ارزیابی کرد و با انتقاد از کندی  عملیات اجرایی این پروژه  خواستار رسیدگی سریع و حل موانع پیشرفت این پروژه شد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مس سلامت بیماران اهر هریس دانشکده پرستاری تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی اشتغال رونق تولید مشکین شهر مجلس معدن طلا نقره دانشکده پرستاری بیمارستان قدیم نماینده منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان

 رئیس کل دادگستری کردستان اظهار کرد: بنیاد تعاون زندانیان کردستان با دارا بودن ۴۶ کارگاه فعال در حوزه‌های، کشاورزی، دامداری، محصولات گلخانه ای، پرورش قارچ، پرورش ماهی، انواع رشته‌های صنایع دستی، قالی بافی، مونتاژ انواع لامپ‌های کم مصرف، بلوک زنی و ... به صورت خودگردان، مشارکت یا واگذاری به کارآفرین و همچنین اعزام زندانیان به مراکز صنعتی و دولتی برای یک‌هزارو ۲۴۸ نفر از زندانیان اشتغال ایجاد کرده است.

 به گفته حجت الاسلام سیدحسین حسینی، ۵۷۰ نفر از این افراد به صورت اعزام به کار خارج از زندان و مراکز خصوصی و دولتی مشغول به کار و مابقی در کارگاه‌های داخل و خارج از زندان شاغل هستند.

وی ادامه داد: در راستای تشویق کارآفرینان برای راه اندازی و فعالیت کارگاهی داخل و خارج از زندان‌ها و همچنین تشویق مراکز خصوصی جهت بکارگیری زندانیان این بنیاد با همکاری اداره کل زندان‌ها و اداره مراقبت بعد از خروج و بررسی در کمیته اشتغال اقدام به معرفی کارآفرینان به بانک جهت دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ با کارمزد بانکی ۴ درصد می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد: در راستای آموزش زندانیان و حرفه آموزی در سال جاری ۲ هزار و ۳۱۸ فقره گواهی نامه مهارت حرفه‌آموزی در ۵۰ رشته مختلف توسط اداره حرفه آموزی و اشتغال زندان صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید از توهین به حرفه پرستاری در برخی فیلم و سریال‌ها
  • تحقق ۱۲۰ درصدی اشتغال هدف گذاری شده در استان
  • اشتغال و کار آفرینی جوانان سملقانی در تولید فلنج 
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان