Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشار رسن هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من نشان داده‌ام که به پرسپولیس علاقه دارم، اما باید ببینیم در آینده چه می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بشار رسن ، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس مانند سایر بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ایران فعلا در کشور خود حضور دارد و دوران قرنطینه خود را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار رسن پیش از این در مصاحبه‌ای مدعی شده بود از چند تیم لیگ خارجی پیشنهاد دریافت کرده است. حالا بشار رسن در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده که فعلا منتظر پرسپولیس است تا تکلیف او را مشخص کند و اگر این اتفاق رخ دهد احتمالا بشار رسن در پرسپولیس به کار خود ادامه خواهد داد. این در حالی است که گفته می‌شود چند پیشنهاد جدی خارجی هم به دست بشار رسن رسیده، اما او هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته است. رسن در خصوص شرایط این روز‌های خود گفت‌وگویی انجام داده است.

تقریبا همه بازیکنان از این وضعیت کلافه شده‌اند، تو چطور؟

واقعا همین طور است. من هم از این وضعیت خسته شده‌ام. ای‌کاش زودتر این کرونا تمام شود تا بتوانیم دوباره تمرین کنیم. البته من فعلا به صورت انفرادی تمرین می‌کنم، اما هیچ چیز جای فوتبال بازی کردن را نمی‌گیرد و دوست دارم در زمین چمن مقابل هواداران بازی کنم.

چه زمانی قصد داری به ایران برگردی؟

فعلا در عراق هستم. هنوز اجازه ندارم که راهی ایران شوم و البته اگر هم این اجازه را داشته باشم باز هم فعلا قصد ندارم به ایران بیایم تا تکلیف خودم با پرسپولیس مشخص شود.

شرایط مالی تو با پرسپولیس به کجا رسید؟

شرایط الان با گذشته هیچ فرقی نکرده است و منتظر هستم تا باشگاه به من پول بدهد.

گویا قرار است مبلغی از قسط دوم ترانسفر بیرانوند به تو پرداخت شود؟

بله باشگاه با مدیر برنامه من صحبت کرده است و پیش از این انصاری‌فرد هم به من قول داده بود که این کار انجام شود و من بتوانم قسمتی از پول این فصل خودم را دریافت کنم.

البته شایعاتی بود که قرار است قسط دوم بیرانوند به کالدرون پرداخت شود.

من از این موضوع اطلاعی ندارم، اما تا جایی که می‌دانم باشگاه به من قول داد تا پول بیرانوند را به من بدهد نه کالدرون.

در مصاحبه‌ای عنوان کردی که از قطر و عربستان و اسپانیا پیشنهاد داری.

پیشنهاد اسپانیول که منتفی شده است، اما از قطر پیشنهاد جدی دارم و یک پیشنهاد غیررسمی از عربستان دریافت کرده‌ام. به جز آن از یونان و بلژیک هم پیشنهاد جدی دارم.

یعنی جدایی تو از پرسپولیس قطعی است؟

من نشان داده‌ام که به پرسپولیس علاقه دارم و اگر باشگاه به تعهدات خود عمل کند دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم، اما باید ببینیم در آینده چه می‌شود.

میزان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بشار رسن بشار رسن پرسپولیس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند

رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشور‌های عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند. از این رو بار دیگر پیشنهاد‌هایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آن‌ها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آن‌ها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • فایننشال تایمز: ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها استاد شده اند | چرا بایدن علاقه ای به افزایش تحریم نفتی ایران ندارد؟