Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:18:43 GMT

آلیانس آره‌نا به روی هواداران بایرن باز می‌شود!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۳۴۹۹

آلیانس آره‌نا به روی هواداران بایرن باز می‌شود!

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که با وجود شیوع ویروس کرونا درهای آلیانس آره نا و موزه باشگاه را به روی هواداران باز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، باشگاه بایرن با تصمیمی که گرفت عملا به جنگ با ویروس کرونا رفت. درحالی که به تازگی دستور از سرگیری بوندسلیگا داده شده باشگاه بایرن دست به تصمیم جالب و شجاعانه‌ای زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه آلمانی اعلام کرد که از شانزدهم ماه می جاری درهای ورزشگاه آلیانس آره نا  و همچنین موزه باشگاه را به روی علاقمندان باز خواهد کرد البته در روزهای که این تیم بازی نداشته باشد.

بایرن مونیخ در سایت رسمی خود نوشت: از 16 ماه می جاری در روزهای که تیم بازی نداشته باشد درهای آلیانس آره نا و موزه باشگاه به روی هواداران باز خواهد بود و آنها می‌توانند با تهیه بلیت الکترونیکی از موزه باشگاه و آلیانس آره نا دیدن کنند.

در ادامه بیانیه باشگاه بایرن آمده است: همه نکات بهداشتی و درمانی در آلیانس آره نا و موزه باشگاه رعایت شده و سلامت بازدید کنندگان اولویت ما است. تنها تعداد محدودی می‌توانند همزمان وارد ورزشگاه و یا موزه باشگاه شوند و باید به هنگام بازدید حتما از ماسک استفاه شود و فاصله فیزیکی هم رعایت شود.

بایرن مونیخ قرار است که در دیدار نخست خود بعد از وقفه طولانی مدت بوندسلیگا به مصاف یونیون برلین برود.

بایرن با چهار امتیاز اختلاف نسبت به بوروسیا دورتموند در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا جای دارد و به نظر می‌رسد که در فصل جاری هم شانس نخست کسب عنوان قهرمانی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلیانس آره نا تیم فوتبال بایرن مونیخ کروناویروس آلیانس آره نا باشگاه بایرن موزه باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد

معاون استاندار اردبیل در ابتدای این کنفرانس گفت: موزه‌ها نقش مهمی را در حفظ، معرفی و بازتعریف هویت ملی دارند و کنفرانس موزه‌ها می‌تواند نتایج موثری را در راستای تقویت این نهاد داشته باشد.

کاظم دبیر افزود: خودآگاهی، هویت بخشی و هویت‌شناسی یکی از الزامات جامعه ما است که امروزه متاسفانه بسیاری از کشورهای درحال توسعه از این موارد به دور هستند و موزه‌ها یکی از بنیان‌های حفظ و معرفی هویت ما به نسل‌های آینده هستند.

او گفت: جای خوشحالی دارد که اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود و امیدوارم که شاهد نقش پررنگ‌تر موزه‌ها در حفظ هویت استان و کشور باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این کنفرانس گفت: موزه‌داری در ایران و به ویژه در اردبیل تاریخی طولانی دارد و اولین موزه کشور را می‌توان به دوره صفویه و تالار چینی خانه مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مربوط دانست.

حسن محمدی ادیب افزود: با این پشتوانه برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل فرصتی مغتنم برای بازیابی جایگاه اصلی موزه‌ها و توجه بیشتر به این نهادها است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند
  • (تصاویر) بازدید دیوید کامرون از موزه فرش ترکمنستان
  • نقش موزه‌ها در حفظ هویت ملی موثر است
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • همه چیز درباره موزه تمبر یکتا کرج
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • راه رفتن وارونه!