Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می شود یکی از احتمالات درخصوص پایان لیگ، نیمه تمام ماندن لیگ برتر و اعلام قهرمانی پرسپولیس است.

طرفداری- در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/2/23؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

غیرقانونی شدن مسابقه با نمایندگان رژیم صهیونیستی؛ چالش جدید فدراسیون‌ها در مجامع بین‌المللی

مجلس شورای اسلامی ایران، دیروز سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399، دوفوریت طرح 14 ماده‌ای را تصویب کرده است که به مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بندهای این طرح مخصوص ورزش است که چالش جدیدی برای ورزش ایران به همراه خواهد داشت.

در ماده 11 این طرح آمده است:

برگزاری هر گونه مسابقه یا رقابت ورزشی اعم از رسمی یا تدارکاتی میان ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ایران با حریفان رژیم صهیونیستی ممنوع است.

هر یک از فدراسیون‌ها در رشته ورزشی مربوطه موظفند با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های داخلی و بین‌المللی و برقراری ارتباط اصولی با مجامع بین‌المللی ورزشی، تعهدات و اقدامات مقتضی را جهت ممانعت از اعمال هرگونه مجازات و محرومیت‌های ورزشی بین‌المللی علیه ورزشکاران مستنکف از مواجهه با حریفان رژیم صهیونیستی اتخاذ نموده و با پیش‌بینی تخصیص منابع لازم، به تشویق و حمایت از آنها بپردازد.

ادعای فارس؛ در صورت برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر، پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم معرفی می‌شود

در صورت برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر تیم پرسپولیس به عنوان قهرمان نوزدهمین دوره لیگ شناخته خواهد شد و دو تیم آخر جدول هم سقوط خواهند کرد.

منابع خبری نزدیک به فدراسیون فوتبال از اجرایی شدن این سناریو می گویند و معتقد هستند در صورتیکه لیگ نیمه تمام باقی بماند تیم پرسپولیس قهرمان نوزدهمین دوره لیگ برتر معرفی خواهد شد زیرا این تیم 10 امتیاز با تیم دوم جدول اختلاف امتیاز دارد. 4 تیم اول جدول لیگ هم به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان فصل آینده معرفی خواهند شد و دو تیم انتهایی جدول هم به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد. حتی مسابقات جام حذفی نیز برگزار نمی شود.

رسمی؛ مسابقات جام جهانی فوتسال 2020 لیتوانی به مدت 1 سال به تعویق افتاد

با تصمیم فیفا، مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال که قرار بود به میزبانی لیتوانی برگزار شود، یک سال به تعویق افتاد.

به گزارش سایت رسمی فیفا، مسابقات جام جهانی 2020 فوتسال که قرار بود از 22 شهریور تا 13مهر به میزبانی لیتوانی برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد. پیشنهاد تعویق مسابقات توسط کشور لیتوانی ارائه شد و بدین ترتیب این مسابقات در سپتامبر و اکتبر سال 2021 برگزار می شوند.

بی‌میلی صادق خان، شهردار لندن نسبت به از سرگیری لیگ برتر انگلیس

پس از 30 سال، لیورپول در آستانه فتح لیگ برتر انگلیس قرار گرفت اما شیوع گسترده ویروس کرونا، باعث توقف فصل 20-2019 لیگ برتر انگلیس شد و حتی شایعاتی در خصوص نیمه‌کاره ماندن فصل بدون تعیین قهرمان نیز مطرح شد. روز گذشته اعلام شد که امکان ادامه لیگ برتر انگلیس حداقل تا 1 ژوئن (12 خرداد) وجود نخواهد داشت اما پس از آن تاریخ، احتمال می‌رود رقابت‌های لیگ برتر از سرگرفته شود.

صادق خان شهردار لندن، با وجود این که تیم موردعلاقه‌اش لیورپول است، هنوز برای برگزاری مسابقات فوتبال در لندن متقاعد نشده است. به گزارش تلگراف، سخنگوی شهرداری لندن در این باره گفت:

صادق خان بسیار مشتاق ادامه یافتن لیگ برتر و ورزش در بریتانیا است اما با وجود درگیری بریتانیا در بحران کرونا و ادامه دار بودن مرگ و میر شهروندان، او معتقد است ادامه یافتن لیگ برتر و ورزش حرفه‌ای در لندن هنوز زود است. به عنوان یک هوادار لیورپول، البته که صادق خان خواهان ادامه یافتن لیگ برتر است اما لیگ برتر تنها زمانی ادامه خواهد یافت که بتوان مسابقات را در امنیت کامل برگزار کرد. ما نمی‌خواهیم کار سیستم بهداشت و درمان بریتانیا را بیشتر کنیم. 

توتو اسپورت: آدریان رابیو در لیست فروش یوونتوس قرار گرفت

گونزالو هیگواین و آدریان رابیو، تنها بازیکنان خارجی یوونتوس هستند که برای از سر گرفتن تمرینات به تورین برنگشته اند. گفته می شود علت غیبت رابیو، اعتراض به کاهش دستمزدها در یوونتوس بوده است.

به نقل از توتو اسپورت؛ باشگاه یوونتوس صبر خود نسبت به رابیو را از دست داده و این بازیکن را برای نقل و انتقالات آینده در لیست فروش قرار می دهد. از نظر یوونتوس، بهانه رابیو برای ماندن در فرانسه پذیرفتنی نیست و این بازیکن در بازگشت به تورین ابتدا باید پاسخگوی رفتار خود باشد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس رژیم صهیونیستی مسابقات جام بین المللی روز گذشته صادق خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت