Web Analytics Made Easy - Statcounter

مفتح با انتشار تمبریادگاری، تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) را به عنوان سفیر دینی و مذهبی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن مفتح»، امروز (چهارشنبه 24 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آیت الله «سید علی اصغر دستغیب»، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) به دلیل چهار دهه فعالیت مستمر در زمینه فرهنگی، دینی، مذهبی و سیاسی به عنوان سفیر دینی و مذهبی معرفی شده است، گفت: آیت الله دستغیب به گردن همه استان فارسی ها حق دارند و رفتار و منش پدرانه ایشان زبانزد عام و خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پست استان فارس گفت: هم چنین نام پنج مدیر و مسئول اثر گذار و زحمتکش آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) هم در فهرست طرح یک از هزار سفیران و خادمان فارس قرار گرفته است که براین این اساس نام «سیداحمدرضا دستغیب»، دبیر شورای هیئت امنای حرم مطهر و نماینده سابق مجلس اسلامی، «محسن نعمتی»، معاون اجرایی و رئیس شورای مدیران، «محمدمهدی شکوهی»، مدیر روابط عمومی و اموربین الملل، حجت الاسلام «محسن ابراهیمی»، مسئول دفتر تولیت و حجت الاسلام «علیرضا حدادیان»، فرمانده پایگاه مقاومت حرم مطهر به عنوان پنج خادم آستان مقدس در این فهرست قرار گرفته است.

مفتح اظهارداشت: «سیداحمدرضا دستغیب» به دلیل نقش و تلاش بی بدیل در ارتقای جایگاه حرم مطهر به عنوان سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی بر مبنای كلام رهبر معظم انقلاب و «محسن نعمتی»، معاون اجرایی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) به دلیل تلاش های اثر گذار و معنا گرا و توجه به زیرساخت های فرهنگی به عنوان خادم توسعه و آبادانی مذهبی معرفی کرده است.

وی افزود: همچنین آقایان «شكوهی»، «ابراهیمی» و «حدادیان» به دلیل نزدیك به 2 دهه فعالیت در راستای ترویج فرهنگ مذهبی و دینی، خادمان فرهنگی جوان استان فارس معرفی شده اند.

مدیر کل پست فارس گفت: در راستای این طرح ابتکاری، پست فارس با چاپ تمبر مدیران، نخبگان، هنرمندان، قاریان نوجوان، روحانیت، خانواده معظم شهدا و خبرنگاران به عنوان سفیران و خادمان درصدد معرفی آنان به نسل جوان و نوجوان است.

وی ادامه داد: منشور اصلی طرح یک از هزار معرفی سفیران و خادمان الگوی گرفتن از دانش و بینش آنان و اجرایی کردن ایده‌های نوین در جامعه است.

مفتح افزود: با اجرای معرفی سفیران و خادمان کار شناسایی نخبگان و افراد موثر در ارتقاء شاخص‌های مختلف استان فارس آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با انتشار تمبر سفیران و خادمان عملا فارس دارای آلبوم بهترین‌های این استان خواهد شد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی ع حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع آستان مقدس احمدی و محمدی ع شیراز سفیران و خادمان آستان مقدس حضرت استان فارس حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ۱۲ فروردین را از ایام الله دانست که باید برای همیشه زنده بماند و بیان کرد: گرامیداشت این مناسبت بزرگ در نماز‌های جمعه ۱۰ فروردین مورد توجه سخنرانان و خطبای نماز جمعه قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول اظهار کرد: تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبیین این رخداد بزرگ در محافل و مجالس از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از آنجایی که روز ۱۲ فروردین با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان مقارن گردیده است در مراسم باشکوه احیای شب ۲۱ ماه رمضان به این مهم پرداخته خواهد شد و در آستان‌های مقدس خاصه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مصلی تهران و مصلی‌های آستان‌ها و مراسم احیا در مساجد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: از آنجایی که بنیانگذار و معمار کبیر این نظام مقدس امام راحل بودند، مراسم محوری ۱۲ فروردین با همکاری آستان مبارک حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حرم مبارک ایشان با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که از مردم انقلابی تهران دعوت می‌شود از ساعت ۲۳ شب ۲۱ ماه رمضان در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه هیئت‌های مذهبی قزوین در ایام ماه رمضان
  • هدیه حسنین از طرف آستان حضرت عباس (ع) به کریم منصوری + فیلم
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 
  • مسجد مقدس جمکران به برنامه‌ریزی کلان نیاز دارد
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
  • اعلام ویژه برنامه های لیالی قدر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • ویژه برنامه‌های لیالی قدر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)
  • جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر شاهچراغ (ع) + تصاویر