Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@09:01:10 GMT

محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ۳روزه در جاده‌های کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۴۶۳۴

محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ۳روزه در جاده‌های کشور

خبرگزاری تسنیم: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب سازمان راهداری سراسر کشور طی شبانه‌روز گذشته تردد وسایل نقلیه در محور‌های برون‌شهری، نسبت به‌روز قبل ۰.۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷.۷ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ بامداد صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه تا شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹،

۱. موتورسیکلت:

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۲۴ تا ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۲/۲۷ از محور‌های کرج ــ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ــ سمنان ــ مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره ــ تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:

محور کندوان:

ــ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۲/۲۶ از کرج و ابتدای آزادراه تهران ــ شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۲/۲۶ از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز:

ــ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۲/۲۶ از رودهن به‌سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۲/۲۶ از آب‌اسک به‌سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یکطرفه است.

۳. نقلیه سنگین (به‌استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی):

۳.۱ ــ محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ــ چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۳.۲ ــ محور هراز:

الف ــ تردد تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

ب ــ تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۲۴ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۹/۰۲/۲۵ و ۹۹/۰۲/۲۶ از محور هراز ممنوع است.

منبع: فردا

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی جاده های کشور راهداری تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ــ تردد ۲۴ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: سامانه‌های هوشمند توزین در حال حرکت استان در فروردین ماه امسال بیش از ۱۷۹ هزار تردد از وسایل نقلیه باری را رصد و پایش کرده و بیش از ۱۹ هزار تخلف اضافه تناژ بالای ۱۰ درصد مجاز شناسایی شده است که این میزان از تخلفات معادل بیش از ۱۰ درصد تردد وسایل نقلیه سنگین می باشد.

او افزود: با توجه به اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن اضافه بار وسایل نقلیه سنگین است بنابراین کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت بالایی در حفظ راه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن دارد.

جهانیان گفت: بدین منظور اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران کریدور‌های اصلی حمل بار در استان را مجهز به سامانه هوشمند توزین در حال حرکت کرده است.

او افزود: مهمترین شاخصه سامانه توزین در حال حرکت WIM کنترل وزن وسایل نقلیه در حال حرکت بدون نیاز به توقف آنهاست که مزایایی، چون عدم اتلاف زمان، صرفه جویی سوخت و حذف نیروی انسانی را به همراه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: این سامانه با استفاده از سنسور‌های نصب شده در سطح جاده وسایل نقلیه متخلف دارای اضافه تناژ را به صورت هوشمند شناسایی کرده و اطلاعات آن را به صورت برخط به پاسگاه پلیس راه ارسال می‌کند. در مرحله بعد در باسکول‌های ثابت پلیس راه وسیله نقلیه خاطی به طور دقیق وزن شده و نسبت به اعمال مقررات از جمله اعمال جریمه، تخلیه بار و معرفی راننده و شرکت متخلف به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ناوگان باری در این اداره کل اقدام می‌گردد. "

او افزود: از دیگر مزایای استفاده از این تکنولوژی شناسایی تخلف سرعت وسایل نقلیه سنگین، شناسایی وسایل فاقد بار نامه و مجوز حمل بار و تشکیل پایگاه آماری جامع از حمل و نقل بار در استان جهت برنامه ریزی و مدیریت بر آن است.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است