Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه طرح ارتقا عابران پیاده، راکبان موتورسیکلت و ادوات کشاورزی و وانت بارها در 30 روستا درسطح استان اجراشده است، بیان کرد:2500 نفردراین طرح‌ها شرکت داشتند. وی ادامه داد: این طرح‌ها برابر ضوابط تدوین‌شده از سوی دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و با توجه به اهمیت ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ای و همچنین ایمنی تردد وسایل نقلیه خاصی مانند وانت‌بارها و به‌منظور پیشگیری از تلفات و جراحات آن‌ها اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌اکبری توضیح داد: در 35 مدرسه از مدارس حاشیه راه‌های استان زنجان نیز برنامه‌های آموزشی طرح‌های ارتقا ایمنی اجرا شد که بیش از 2500 دانش آموزان در آن شرکت داشتند. این مقام مسئول گفت: در 13 مدرسه ایمن‌سازی‌های فیزیکی از قبیل خط‌کشی مقابل مدرسه، نصب تابلوهای ترکیبی، آشکارسازی و...صورت گرفته است. مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان بابیان اینکه اجرای طرح‌های آموزشی کمک شایانی به اصلاح فرهنگ ترافیکی مردم و کاربران جاده‌ها می‌کند افزود:‌ بخشی از اهداف این طرح آشکارسازی وسایل نقلیه ازجمله موتور، وانت‌بار، ادوات کشاورزی و وسایل نقلیه سنگین باری است که در سال گذشته 6 هزار مورد درسطح محورهای مواصلاتی استان زنجان اجرا شده است.       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: استان زنجان جاده ای طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش چشم براهیم در هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج‌فارس، رئیس راهداری خمیر گفت: پویش چشم به راهیم از ۲۴ اسفند در محور بندر خمیر_ بندر پل که مسافرین زیادی برای دیدن جزایر می‌روند راه اندازی شده است.
 آرش زاوَر افزود: در این غرفه خدماتی همچون بازی و سرگرمی، اطلاعات عمومی، مسیریابی را خانواده‌ها ارائه میکنیم
وی افزود: هدف از برگزاری این پویش کاهش تصادفات جاده‌ای است.

بیشتربخوانید:جابجایی بیش از دو میلیون مسافر دریایی در هرمزگان
رییس راهداری بندر خمیر گفت: گشت‌های راهداری هم در سراسر استان به صورت ۲۴ ساعته به مردم خدمات رسانی میکنند.

دیگر خبرها

  • اجرای پویش چشم به راهیم در جاده‌های استان یزد
  • آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • بیش از ۴۰ درصد تلفات جاده‌ای مربوط به سرنشینان غیر از راننده است
  • ارتقاء و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در سیستان و بلوچستان/ تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟
  • کنترل و نظارت بر بیش از ۷۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای پویش چشم براهیم در هرمزگان
  • لحظه تصادف و آتش گرفتن وانت در جاده ارومیه (فیلم)
  • اجرای پویش «چشم به راهیم» در باغ فدک
  • اجرای پویش نوروزی «چشم به راهیم» در جاده‌های استان اصفهان
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در همدان