Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان،  رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در اولین جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان  با اشاره به اینکه مسئولیت این کمیته به اداره کل آموزش و پرورش استان واگذار شده است اظهار داشت: ما در مجموعه آموزش و پرورش استان به صورت خود جوش برای بزرگداشت شهدای دانش آموز و فرهنگی برنامه ریزی کرده بودیم تا در زمان مناسب این اقدام را عملیاتی نماییم و اکنون که این کار قرار است به صورت ملی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رفیعی در ادامه افزود: محبت عظیمی که خانواده‌های معظم شهدا دارند به گونه‌ای است که دیدار با هر یک از خانواده‌های شهید فرهنگی یا دانش آموز، مکتب درسی برای ما از لحاظ مدیریتی و ارزشی است.
در ادامه جلسه سرهنگ موسوی معاون اجرای سپاه استان و مسئول برگزاری این کنگره با اشاره به اثرگذاری بسیار والای شهدای دانش اموز و فرهنگی در جامعه اظهار داشت: در این راستا ما وظیفه داریم با برگزاری یادواره ها، گردآوری اطلاعات از زندگینامه شهدا و خاطرات آن‌ها، نگارش کتاب و ساخت مستندات مختلف به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خصوصا تبیین نقش و جایگاه فرهنگیان و دانش آموزان در دفاع مقدس بپردازیم.
در ادامه این جلسه، هر یک اعضای این کمیته به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در برگزاری مطلوب این کنگره پرداختند و مقرر شد برنامه عملیاتی گام به گام برای این موضوع تدوین شود تا در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد.
شایان ذکر است کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان زنجان متشکل از اداره کل آموزش و پرورش استان، سپاه انصارالمهدی (عج) بنیاد شهید استان، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان بسیج فرهنگیان استان می‌باشد.       انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اموزش و پرورش اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش استان شهید استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نشست تبیینی مسئولان کانون‌های بسیج فرهنگیان استان کردستان با اشاره به موضوع جذب در آموزش و پرورش و تحولات رقم خورده در این زمینه، آن را محصول تلاش انقلابی فرهنگیان جوان بسیجی عنوان کرد و گفت: ریل جذب آموزش و پرورش بعد از ۸۰ سال توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد.

سجاد صدیقی با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص جنگ در عرصه تعلیم و تربیت، جذب در بسیج فرهنگیان را از مهم‌ترین فعالیت در این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: عمق نفوذ انقلاب اسلامی از این طریق باید در مسأله‌ها صورت گیرد.

وی، مکانیزم تربیت نسل توسط دشمن را قاعده‌ای باطل دانست که باید به دست انقلابی‌ها از بین برود.

صدیقی افزود: بسیج فرهنگیان باید آمادگی لازم را برای پیاده‌کردن موضوع تقابل با نقشه دشمن در تعلیم و تربیت را به دست آورد.

وی پایه اساسی هویت بسیج را مردم و حضور آنان دانست و بیان کرد: باید مکانیزم‌ها را برای حضور گسترده و عملی مردم فراهم نماییم.

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان، مأموریت بسیج فرهنگیان را پاسخ به دغدغه رهبری دانست و با بیان اینکه بسیج باید قاعده بد مانع در برابر تحول را بر هم بزند، عنوان کرد: موضع‌گیری بسیج فرهنگیان در برابر کج‌روی‌های دولت در آموزش و پرورش باید بدون اغماض باشد.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان باید شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت آموزش و پرورش ببرد، تلاش این توده را در راستای تحول در آموزش و پرورش ضروری خواند و گفت: این قشر باید مأموریت‌های خود در آموزش و پرورش را مسأله‌محور نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی