Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@12:49:11 GMT

کمک های مؤمنانه مژده آمادگی امت برای زمینه سازی ظهور است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۵۳۵۵

کمک های مؤمنانه مژده آمادگی امت برای زمینه سازی ظهور است

حجت الاسلام کارگر با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات در دانشگاه یزد گفت: کمک های مؤمنانه مژده آمادگی امت برای زمینه سازی ظهور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام والمسلمین محمدکارگر شورکی» شب گذشته در آیین برگزاری دومین مرحله رزمایش مواسات با همکاری خواهران طلبه و دانشجویان جهادی دانشگاه یزد در مسجد این دانشگاه با تسلیت ایام شهادت امیرمؤمنان علی(ع) اظهار کرد: چنین برنامه هایی با هدف کمک به نیازمندان یادآور آن کمکهای حضرت علی(ع) نسبت به محرومان، مستضعفان و اقشار آسب پذیر جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: طلاب و دانشجویان مجموعه دانشگاه یزد و حوزه علمیه یزد جا پای امام خود گذاشتند و ای کاش شما در کوفه بودید که امام این طور مظلومانه و غریبانه به شهادت نمی رسید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با بیان شکرگزاری در پیشگاه خداوند به خاطر وجود چنین برنامه هایی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی یک دعوت خیرخواهانه کردند و شما این طور خالصانه برای اطاعت از منویات ایشان پای کار آمدید.

حجت الاسلام والمسلمینی کارگر شورکی حضور طلاب و دانشجویان در پیروی از دستور ولی فقیه را مژده خوبی برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) دانست.

وی ابراز کرد: حضور دانشجویان و طلاب و همدلی و همراهی آنان در جمع آوری کمک های مؤمنانه بسیار زیباست و امیدواریم به فضل الهی این کارها افزایش یابد و تنها منحصر به این ماه رمضان و بحث وحدت حوزه و دانشگاه نباشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد تداوم وحدت و همدلی حوزویان و دانشگاهیان را در دیگر مناسبت ها و فعالیت های جهادی خواستار شد و اظهار امیدواری کرد: در طول سال و در برنامه های مختلف اقتصادی، فرهنگی در کنار هم باشیم زیرا  کار شما دل امام زمان (عج)و دل مستضعفان را امشب شاد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، شادکردن دل مؤمن را محبوب ترین اعمال نزد خداوند بر اساس حدیثی از پیامبر اسلام (ص) بیان کرد و افزود: پیامبر فرمودند کسی که مؤمنی را شاد کند، مرا شاد کرده و کسی که مرا شاد کند خدا را شاد کرده است.

وی وحدت حوزه و دانشگاه را سبب رشد و ارتقای معنوی و اجتماعی هر دو قشر دانست و افزود: گرچه همه رضوان و فردوس الهی را طلب می کنیم اما بعضی کارها به دلیل ارزشمندی، بهشت را مشتاق انسانها می کندبه طور مثال فرض کنید شما چقدر دلتان می خواهد مقام معظم رهبری را ببینید و حالا تصور کنید که ایشان مشتاق دیدن شما باشند که این نشانه رشد شماست.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان یزد در پایان با بیان حدیثی از پیامبر(ص)اظهارکرد: چهار گروه هستند که بهشت مشتاق آنهاست؛ کسی که گرسنه ای را سیر کند؛ کسی که زبانش را حفظ کند؛ تلاوت کننده قرآن و کسی که در ماه مبارک رمضان روزه بگیرد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی شبستان یزد دانشگاه یزد حجت الاسلام حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران

 محمد کرمی در نشست ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: استان برای هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در آماده‌باش ۱۰۰درصد قرار دارد و هریک از فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان آماده خدمات رسانی هستند.

وی بیان کرد: از روزهای گذشته با هماهنگی انجام شده تمام تدابیر برای مقابله با مشکلات احتمالی اندیشیده شد بطوریکه علاوه بر آماده باش تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی و مدارس سدهای جنوب استان به اندازه کافی تخلیه شده است تا ظرفیت پذیرش بارندگی جدید را طی این مدت داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حجم بارندگی های ۱۲۰ میلی متری بویژه در سواحل استان و متفاوت بودن آن و عدم امکان جابجایی افراد از روز سه شنبه تا چهارشنبه به فرمانداران و کادر بهداشت و درمان تاکید شده اقدامات لازم را برای بیماران بدحال و زنان که نزدیک زایمان آن است انجام دهند تا از مشکلات احتمالی پیشگیری شود.

وی آگاه سازی، آموزش و فرهنگ سازی مردم در مواقع بحران را ضروری دانست و گفت: مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه های محلی به شدت خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • تولید و تجاری‌سازی ۱۷ محصول از گیاهان دارویی توسط یک شرکت فناور
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ضرورت فراهم‌سازی‌ امکانات مورد نیاز فعالان عرصه هوش مصنوعی در فارس
  • دنیا ظهور یک ابرقدرت جهانی را با چشم خود دید
  • دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال جهت‌دهی باور و اندیشه دانشجویان و جوانان است
  • تسریع توسعه بازی‌سازی با هوش مصنوعی / پیشرفت صنعت بازی سازی در ایران مستلزم حمایت دست‌اندرکاران آموزشی و پژوهشی
  • آگاه‌سازی صنایع در خصوص اهمیت ورود به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر