Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@14:15:49 GMT

خلبان آمریکایی در سنگاپور به زندان محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۵۷۲۲

خلبان آمریکایی در سنگاپور به زندان محکوم شد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روز چهارشنبه استریتس تایمز ، برایان داگان یرگان 44 ساله که روز سوم آوریل (جمعه 15 فروردین) از استرالیا وارد سنگاپور شده بود امروز در دادگاه به جرم خود در نقض مقررات منع آمدوشد برای جلوگیری از شیوع کرونا اقرار کرد. اداره مهاجرت سنگاپور دستور داده بود که او مجاز به حضور در مکان های عمومی تا روز 17 آوریل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره مهاجرت سنگاپور با اعلام شکایت علیه وی گزارش داد: این فرد خاطی با نادیده گرفتن مقررات قرنطینه روز 5 آوریل اتاق خود در هتل " فرودگاه کراون پلازا چانگی" را ترک کرده و با قطار ام آر تی به ایستگاه "سیتی هال" رفته و سپس در مرکز خرید "چایتاتاون سنتر" حضور یافته و اقلام شخصی خریداری کرده و حدود 3 ساعت بیرون از اتاق خود بوده است.

افرادی که مرتکب نقض مقررات قرنطینه شوند تا 10 هزار دلار جریمه و تا 6 ماه زندان می شوند.

این دولت شهر ۵.۷ میلیون نفری بیش از ۲۱ هزار مورد ابتلا به کرونا دارد که یکی از بالاترین آمار ابتلا به کرونا در آسیا است که علت آن تا حد زیادی آلودگی به کرونا در میان کارگران مهاجر است.

مطابق مقررات قرنطینه در سنگاپور که از روز هفتم ماه آوریل (سه‌شنبه ۱۹ فروردین) آغاز شده و تا روز اول ژوئن (دوشنبه ۱۲ خرداد) ‌ ادامه خواهد داشت، مردم تنها می‌توانند برای خرید اقلام ضروری از خانه خارج شوند و همیشه باید در اماکن عمومی ماسک بزنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خلبان امريكايي سنگاپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت فرد‌ هتاک به مقدسات در کرج

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: فرد هتاک به مقدسات مشهور به شاهزاده در کرج پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد.   به گزارش ایرنا این مرکز اعلام کرد؛ پس از معرفی به زندان، جهت ادامه تحقیقات در اختیار ضابط قرار گرفت.   بنا بر این گزارش متهم سرین کرتیس، فرد هتاک به مقدسات که در ویدیوهایی که از خود منتشر می‌کرد، خود را شاهزاده سرین خطاب می‌کرد، با پیگیری ضابط قضایی در استان البرز شناسایی و دستگیر شد.   متهم پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت پس از معرفی به زندان، جهت ادامه تحقیقات در اختیار ضابط قرار گرفت. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت صدور بخشنامه یک شبه
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد!
  • در زندان فوق امنیتی در سنگاپور چه می‌گذرد؟/ از 8 مدل صبحانه تا زندگی در سلول‌های انفرادی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • حکم زندان برای ۲ مقام ارشد فوتبال چین
  • فنرباغچه قید ترکیه را زد، به لالیگا می‌رویم!
  • بازداشت فرد‌ هتاک به مقدسات در کرج