Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@10:20:51 GMT

بازداشت مردی که مدعی ازدواج موقت با دختر ۹ ساله شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۶۰۸۵

بازداشت مردی که مدعی ازدواج موقت با دختر ۹ ساله شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، درباره فیلم منتشرشده در فضای مجازی که فردی در آن از ازدواج موقتش با یک دختر ۹ ساله می‌گوید، گفت: پس از مشاهده این فیلم سریع با مقامات دادگستری و قوه قضاییه تماس گرفتیم و از آنها در خواست کردیم تا با فردی که تصویرش در این فیلم دیده می‌شود، برخورد قضایی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در صورتی که خبر منتشرشده در این فیلم صحت داشته باشد، با پدر دختربچه نیز برخورد شود و اقدامات قضایی در مورد وی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: پس از پیگیری مجدد، از سوی مسئولان دادگستری اعلام شد که قرار بازداشت فردی که تصویرش در این فیلم دیده می‌شود از سوی دادستان صادر شده است. 

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: باید با موارد هرچند اندک کودک همسری به شدت و قاطعانه برخورد شود تا چنین موردی دیگر در جامعه اتفاق نیفتد و همچنین افرادی که در این موضوع به هر نحوی نقش دارند، مجازات شوند تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.

فرید تاکید کرد: البته باید در خصوص مقابله با کودک‌همسری اقدامات دیگری هم انجام شود تا شاهد چنین اقداماتی در جامعه نباشیم، اما در حال حاضر و در این مقطع باید برخورد سریع و شدید با این افراد صورت بگیرد تا اثر بازدارندگی لازم را داشته باشد. 

کد خبر 511191 برچسب‌ها سازمان بهزیستی كودك‌همسري دادستانی وزارت دادگستری قوه قضائیه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان بهزیستی كودك همسري دادستانی وزارت دادگستری قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر معاون سابق قوه قضائیه اعترافاتش را پس گرفت! | متهم: چرا شان من هنگام بازداشت رعایت نشد!

به گزارش همشهری آنلاین، در این جلسه یکی از متهمان به دفاع از خود پرداخت و مالکیت همه موارد تحصیل شده از طریق عناوین اتهامی را رد کرد و منشاء خرید چند زمین، خانه و خودروی لوکس خود را سرمایه‌های شخصی عنوان کرد!

درحالی‌که در کیفرخواست متهم بدون شغل معرفی شده بود، این متهم شغل خود را سرمایه‌گذاری با نقدینگی سایرین عنوان کرد به این صورت که سرمایه‌های آشنایان را جمع کرده و بعد از سرمایه‌گذاری، به آنها سود پرداخت می‌کند.

وی مالکیت یک ملک خریداری شده در خیابان سازمان آب را هم رد کرده و مدعی شد برادرش برای فرار از مالیات این ملک را به نام دوست صمیمی متهم یعنی ع.خ کرده است.

این متهم از نحوه بازداشت خود نیز اظهار شکایت داشت که چرا شان وی هنگام بازداشت رعایت نشده و به او در خیابان دستبند زده‌اند، وی تمامی اعترافات خود در دوران بازجویی را نیز رد کرد.

وی در توجیه دریافت بخشی از واریزی‌های متهمینی که پرونده‌هایشان را حل و فصل می‌کردند هم مدعی شد که این مبالغ را از برادرش قرض میگرفته و به زودی بدهی خودش را تسویه می‌کند.

این متهم سیمکارت‌های خریداری شده با اموال نامشروع را بیشتر از مقداری که در کیفرخواست عنوان شده اعلام کرد و مدعی شد همه سیمکارت‌ها را از محل سرمایه‌های مردمی تهیه کرده و بخشی از آن را هم متهم ح‌.ی مبلغی به وی پول داده است تا برای او هم در زمینه سیمکارت سرمایه‌گذاری کند.

همچنین در ادامه از قاضی دادگاه خواست تا سیمکارت‌های ضبط شده را به وی پس بدهند تا بتواند پس از فروش آن‌ها، بدهی‌های خود به سرمایه‌گذاران را تسویه کند.

کد خبر 845856 منبع: فارس برچسب‌ها دادگاه خبر ویژه قوه قضائیه فساد

دیگر خبرها

  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • (ویدئو) بازداشت فردی که در هواپیمای مسافربری نماز خواند
  • اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • پسر معاون سابق قوه قضائیه اعترافاتش را پس گرفت! | متهم: چرا شان من هنگام بازداشت رعایت نشد!
  • آیا می توان به قرار بازداشت موقت اعتراض کرد؟
  • سرنوشت مردی که زن جوان را دزدید