Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدایاری، رئیس اداره کارو امور اجتماعی شهرستان  اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛در این باره افزود: مبلغ ۲۳میلیارد و ۲۰۰ملیون تومان به همت سه دستگاه شامل جهاد کشاورزی میراث فرهنگی و صنعت ومعدن و دستگاه‌های حمایتی شامل کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید به متقاضیان در تسهیلات اشتغالزایی روستایی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ۹ میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان از سوی جهادکشاورزی،۶میلیارد وهفتاد میلیون تومان از سوی میراث فرهنگی و یک میلیارد و هشتاد میلیون تومان از سوی اداره صمت به افراد متقاضی پرداخت و مابقی توسط دستگا‌های حمایتی پرداخت شده است.

خدایاری اظهار داشت: اعتبار پیش بینی شده برای اعطای تسهیلات روستایی در اسدآبادنیز ۲۷میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان بوده و تقریبا۲۳میلیارد و دویست میلیون تومان آن پرداخت شده است.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار و امور اجتماعی تسهیلات اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

به گزارش قدس خراسان، عباسعلی برونسی اظهار کرد: تعداد افرادی که در خراسان رضوی می‌توانند زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی قرار گیرند، رقمی بیش از ۸۰۰ هزار نفر است.

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان رضوی با اشاره به افزایش ۴۳ درصدی حقوق مستمری بگیران این صندوق در دولت سیزدهم اضافه کرد: میزان افزایش در این بخش طی دولت‌های گذشته بین ۱۰ تا ۱۵ درصد بوده است.

وی جمعیت زنان بیمه شده تحت پوشش این صندوق را حدود ۱۸ درصد کل بیمه شدگان اعلام و اظهار کرد: این صندوق بیمه ، یک صندوق جوان است و براساس محاسبات تا سال ۱۴۲۲ هیچ بحرانی را مشابه بحرانهای سایر صندوقهای بیمه‌ای نخواهد داشت.

برونسی با اشاره به پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به بیمه‌شدگان تحت پوشش متقاضی در استان طی سال گذشته افزود: این میزان وام معادل ۱۰ درصد وامهای اعطا شده در کشور به بیمه شدگان تحت پوشش این صندوق است که بدون مراجعه و بدون ضامن به متقاضیان پرداخت شد که یکی از خدمات ویژه و منحصربه فرد این صندوق است.

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان رضوی با بیان این که طی سال گذشته ۱۲ هزار و ۹۲۶ نفر بیمه شده جدید در خراسان رضوی جذب صندوق شده اند افزود: هم اکنون ماهانه ۲۲۰ میلیارد ریال حقوق به حساب ۱۷ هزار و ۸۹۳ مستمری‌بگیر این صندوق در استان پرداخت می‌شود.

وی گفت:اداره کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خراسان رضوی رتبه سوم در جذب بیمه شده در کشور را طی سال گذشته کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • تحقق ۱۳۱ درصدی سهم اشتغالزایی در آذربایجان شرقی
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه
  • پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان