Web Analytics Made Easy - Statcounter

پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری قابل معامله ( ETF) با عنوان واسطه گری مالی یکم، از روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری در بانک ملت شروع می شود. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی خبرگزاری تسنیم به نقل از بانک ملت، باقیمانده سهام دولت در بانک های ملت، تجارت و صادرات ایران و شرکت های بیمه البرز و اتکایی امین در قالب صندوق سرمایه گذاری قابل معامله و از طریق پذیره نویسی واگذار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، پذیره نویسی واحدهای این صندوق ، از روز یکشنبه 14 اردیبهشت ماه شروع می شود و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.

بر این اساس، پذیره نویسی صندوق واسطه گری مالی یکم، از طریق درگاه های غیرحضوری بانک ملت شامل سایت اینترنتی، سامانه های همراه پلاس و سکه و شعب بانک ملت انجام خواهد شد.

پذیره نویسی برای هر فرد دارای کد ملی تا سقف 20 میلیون ریال امکان پذیر خواهد بود و محدودیت سنی نیز برای متقاضیان وجود نخواهد داشت.

قیمت سهام تشکیل دهنده واحدهای سرمایه گذاری صندوق در روز شروع پذیره نویسی، متوسط قیمت سهام در سی روز گذشته( منتهی به انتشار فراخوان واگذاری) با احتساب 20 درصد تخفیف است که 5 واحد درصد از آن به عنوان دارایی سرمایه گذاران و با هدف انجام عملیات بازارگردانی نزد صندوق نگهداری خواهد شد.

این گزارش حاکی است، داشتن کد معاملاتی( کد بورسی) برای پذیره نویسی الزامی نیست و متقاضیان برای انجام معامله این واحدها که از دو ماه بعد از تخصیص امکان پذیر است، می توانند به تدریج در ماه های آینده و در فرصت مناسب نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی، مطابق رویه های شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه، اقدام کنند.

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پذیره نویسی بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط درآمد بزرگترین بانک آمریکا

سیتی گروپ، یکی از بزرگترین بانک‌های آمریکا، در سه ماهه اول ۲۷ درصد کاهش درآمد را ثبت کرد.

به گزارش ایسنا، سیتی گروپ بر اساس نتایج مالی خود شاهد کاهش درآمد تقریبا ۲۷ درصدی در سه ماهه اول سال جاری بود.

این بانک سرمایه‌گذاری چندملیتی و شرکت خدمات مالی در ماه ژانویه تا ماه مارس ۳.۳۷ میلیارد دلار درآمد خالص ثبت کرد که نسبت به ۴.۶ میلیارد دلار در مدت مشابه سال گذشته ۲۶.۷ درصد کاهش داشت.

در همین حال، کل درآمد آن به ۲۱.۱ میلیارد دلار رسید که ۱.۶ درصد از ۲۱.۴۵ میلیارد دلار طی این دوره کاهش داشته است.

در میان نتایج منفی، قیمت سهام سیتی گروپ در ساعت ۱۲:۵۳ بعد از ظهر در بورس نیویورک ۲.۱۲ درصد کاهش یافت.

ولز فارگو، یکی دیگر از شرکت‌های خدمات مالی چندملیتی آمریکایی نیز بر اساس نتایج مالی خود که روز جمعه منتشر شد، شاهد کاهش درآمد خالص خود در سه ماهه اول سال جاری بود.

این شرکت در سه ماه منتهی به مارس ۴.۶۲ میلیارد دلار درآمد خالص داشت که ۷.۶ درصد از تقریبا پنج میلیارد دلار در مدت مشابه سال ۲۰۲۳ کاهش ثبت کرد.

از سوی دیگر، کل درآمد از ۲۰.۷۳ میلیارد دلار در مدت مشابه تنها با ۰.۶۴ درصد افزایش به ۲۰.۸۶ میلیارد دلار رسید.

به نقل از بیزنس، قیمت سهام ولز فارگو در ساعت ۱۲:۵۳ بعد از ظهر در بورس نیویورک ۰.۱۸ درصد کاهش یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میدان‌های نفت و گاز
  • راه‌های نجات سرمایه از باتلاق ریسک
  • متقاضیان وام های بانکی بخوانند
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین
  • سود سپرده های بانکی در سال ۱۴۰۳
  • تصمیمات جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات
  • خبر جدید بانک مرکزی/ متقاضیان وام‌های بانکی بخوانند
  • تأمین مالی ۳۵۰ هزار میلیارد تومانی با استفاده از ابزارهای نوین
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • سقوط درآمد بزرگترین بانک آمریکا