Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:54:43 GMT

۱۶۵ هزار بسته پستی در دامغان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۶۸۳۲

۱۶۵ هزار بسته پستی در دامغان توزیع شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، غلامحسن حسین سعیدی رئیس اداره پست دامغان با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۶۵ هزار و ۱۲ بسته پستی وارد دامغان و توزیع شده است، گفت: روزانه ۳۵ بسته پستی بهداشتی در ایام کرونا در دامغان توزیع شده است.

او اضافه کرد: همچنین ۱۴۹ هزار و ۸۶ بسته پستی نیز در سال گذشته از دامغان به دیگر اقصی نقاط کشور ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره پست دامغان به ثبت نام و تحویل کارت ملی شهروندان شهرستان پرداخت و افزود: در سال گذشته یک هزار و ۳۲۲ نفر از شهروندان با مراجعه به اداره پست درخواست صدور کارت ملی دادند که پس از صدور کارت ملی به این تعداد از شهروندان تحویل داده شد.

سعیدی با بیان اینکه سه هزار و ۷۵۲ عدد کارت سوخت، شش هزار و ۷۶۵ عدد سیم کارت و دو هزار و ۵۷۲ عدد گواهینامه توسط اداره پست دامغان توزیع شده است، ابراز کرد: سه هزار و ۷۵۰ پلاک پستی در منازل شهرستان توزیع و نصب شده است.

وی گفت: طی سال گذشته ۸۹ پاکت مرسولات پستی از کشور‌های خارجی وارد دامغان و به همین تعداد نیز مرسوله پستی از این شهرستان به کشور‌های آلمان، کانادا، فرانسه و استرالیا ارسال شد.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره پست مرسولات پستی ویروس کرونا سال گذشته بسته پستی اداره پست توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: ۲۷۴ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات در بندرعباس جمع آوری شد که از این میزان ۲۶۳ میلیون تومان زکات فطریه عام و سادات و ۱۱ میلیون تومان کفاره عمد و غیر عمده بوده است.

وی افزود: مبلغ جمع آوری شده به حساب نیازمندان و خانواده‌های ایتام واریز شد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: در راستای کمک به معیشت محرومین نیز بیش از ۳۴ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان، در قالب پخت و توزیع غذای گرم، تهیه و توزیع بسته‌های افطاری ساده و بسته‌های معیشتی هزینه شده است.

مسیح الله مرادی افزود: در مجموع ۱۵۸ هزار و ۱۱۰ پرس غذای گرم، ۱۹۹ هزار و ۳۸۱ بسته افطاری ساده و بیش از هزار و ۲۶۰ بسته معیشتی، در ماه رمضان امسال بین نیازمندان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از فردا
  • فروش گوسفند با کارت ملی
  • فروش گوسفند با کارت ملی صحت دارد؟
  • فروش گوسفند با کارت ملی!
  • اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس