Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-محمدی درباره بازگشایی مجدد مراکز خدماتی و رفاهی شهرداری تهران توضیحاتی داد.

با بازگشایی اصناف و حضور کارمندان بر سر کار خود، پایتخت کم کم در حال بازگشت به حالت عادی پیش از شیوع کرونا است و مدیریت شهری با تأکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه بهداشتی طرحی مانند محدودیت‌های ترافیکی را در آستانه اجرا قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال با نزول تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و بازگشایی برخی از مراکز تفریحی و خدماتی شهر تهران مانند بوستان‌ها، زمزمه‌های بازگشایی دیگر مراکز تفریحی مانند برج میلاد، سینماها و مجوعه‌های ورزشی پایتخت بر سر زبان‌ها افتاده است.

این گمانه زنی‌ها در حالی است که شهرداری تهران در ماه‌های اخیر (از اسفند سال گذشته تا به امروز) به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تفریحی و خدماتی خود در بحث تأمین بودجه با مشکلات بسیاری مواجه شده است.

غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره گفت: هنوز تصمیمی برای بازگشایی مراکز تفریحی و خدماتی شهرداری تهران گرفته نشده است و مجموعه‌های خدماتی شهرداری همچنان تعطیل هستند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: اگر قرار بر این باشد مراکز تفریحی و خدماتی شهرداری تهران برای استفاده شهروندان بازگشایی شوند، این تصمیم باید از سوی ستاد مقابله با کرونای شهر تهران اتخاذ شود.

محمدی ادامه داد: همان‌گونه که در بحث بازگشایی بوستان‌ها بر اساس ابلاغیه ستاد کرونا عمل شد، در بخش بازگشایی مراکز تفریحی و خدماتی مانند برج میلاد، سینماها و مراکز فرهنگی باز به همین شکل عمل خواهیم کرد و تا زمان ابلاغ ستاد مقابله با کرونا این مراکز همچنان تعطیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ اولین فرستنده عمومی رادیویی ایران در ساختمان قصر افتتاح شد و، چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود؛ رادیو تهران نامیده می‌شد.
امواج رادیویی به وسیله فردی به نام «هنریچ هرتز» کشف شد.
 وی قبلاً نیز امواج الکترومگنتیک را کشف کرده بود.
کشف امواج رادیویی به پیش از سال ۱۸۹۰ بازمی گردد.

نخستین بار نیز در همان زمان کلمه رادیو انتخاب شد.

نخستین کنداکتور رادیو به وسیله شخصی فرانسوی به نام «ادوارد برانلی» ساخته شد.
 تا پیش از آن، همه انواع ارتباطات بدون سیم بودند؛ ولی در آخر رادیو به همه جهان منتقل شد.

رادیو ایلام در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را در استان آغاز کرد و به جایگاه ویژه‌ای در بین مردم رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان