Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد عملکرد ضعیف رئیس جمهور آمریکا در مقابله با شیوع ویروس کرونا موجب پیشتازی 8 درصدی رقیب دموکرات او در انتخابات سال جاری شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بر اساس نتایج یک نظرسنجی، افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا کاهش محبوبیت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور را به‌دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق نتایج نظرسنجی مشترک خبرگزاری «رویترز» و شرکت «ایپسوس»، انتقادات از عملکرد دولت ترامپ درقبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا، موجب افزایش فاصله محبوبیت وی از «جو بایدن» رقیب دموکرات او در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی این کشور شده است.

بر اساس این نظرسنجی که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه انجام شده است، ۴۱ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد دولت ترامپ در کاخ سفید را قابل قبول می‌دانند که نسبت به نظرسنجی ماه گذشته ۴ درصد کاهش داشته است.

از سوی دیگر ۵۶ درصد از شرکت کنندگان عملکرد دولت ترامپ را ضعیف توصیف کرده‌اند که نسبت به نظرسنجی پیشین با افزایشی ۵ درصدی همراه است.

طبق نتایج این نظرسنجی، ۴۶ درصد از رأی‌دهندگان آمریکایی در انتخابات آبان امسال از بایدن حمایت خواهند کرد و تنها ۳۸ درصد به ترامپ رأی خواهند داد. این درحالی است که در نظرسنجی مشابه هفته گذشته رویترز/ایپسوس، محبوبیت بایدن ۲ درصد بیشتر از محبوبیت ترامپ بود.

همچنین این نظرسنجی نشان می‌دهد تنها ۱۳ درصد از مردم آمریکا عملکرد دولت ترامپ در مقابله با ویروس کرونا را قابل قبول می‌دانند و بخش عمده‌ای از رأی دهندگان این عملکرد را غیر قابل دفاع می‌دانند.

روز گذشته بایدن در حساب توئیتری خود ویدئویی را منتشر کرد که در آن با استفاده از صحبت‌های ترامپ طی ماه‌های گذشته، بی توجهی وی نسبت به موج گسترده شیوع ویروس کرونا در آمریکا را نشان می‌داد.

در حال حاضر آمریکا با بیش از ۸۰ هزار مورد فوت در اثر ابتلا به ویروس کرونا به بزرگ‌ترین مرکز شیوع این بیماری در جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: ترامپ آمریکا نظرسنجی بایدن ویروس کرونا عملکرد دولت ترامپ کرونا در آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد آلمان شگفتی آفرید

یک نظرسنجی نشان داد که بخش خصوصی آلمان در ماه آوریل به طور غیرمنتظره‌ای به رشد بازگشت که ناشی از افزایش قابل‌توجه فعالیت در بخش خدمات این کشور بود.

به گزارش ایسنا، شاخص مدیران خرید ترکیبی آلمانی که توسط S&P Global گردآوری شده است، در این ماه از ۴۷.۷ در ماه مارس به ۵۰.۵ افزایش یافت. این بالاتر از پیش‌بینی نظرسنجی رویترز از ۴۸.۵ و اولین قرائت بالای ۵۰ بود که نشان‌دهنده رشد در ۱۰ ماه آینده است. شاخص مدیران خرید ترکیبی، بخش‌های خدمات و تولیدی را که مجموعاً بیش از دو سوم اقتصاد آلمان را تشکیل می‌دهند، ردیابی می‌کند.

کارشناسان اظهار کردند که با توجه به آمار شاخص مدیران خرید، تخمین می‌زنیم که تولید ناخالص داخلی ممکن است پس از رشد تخمینی ۰.۱ درصدی در سه ماهه اول، در سه ماهه دوم ۰.۲ درصد افزایش یابد.

سیروس د لا روبیا، اقتصاددان ارشد بانک تجاری هامبورگ گفت شاخص بخش خدمات در این ماه از ۵۰.۱ در ماه مارس به ۵۳.۳ رسید که بالاترین میزان در ۱۰ ماه گذشته و بالاتر از پیش بینی ۵۰.۵ بود. د لا روبیا گفت بخش خدمات ممکن است به عنوان یک کاتالیزور برای اقتصاد کلی عمل کند.

این نظرسنجی نشان داد اگرچه تولید همچنان در انقباض باقی مانده است، اما میزان کاهش تولید کارخانه نزولی شده و اعتماد تولیدکنندگان کالا به بالاترین حد خود در یک سال گذشته رسیده است. شاخص مدیران خرید تولیدی از ۴۱.۹ در ماه قبل به ۴۲.۲ افزایش یافت، اگرچه این شاخص کمتر از پیش بینی ۴۲.۸ در نظرسنجی رویترز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • قیمت طلا سقوط کرد