Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه حمایت از استعداد‌های درخشان دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت بدون آزمون، در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می‌پذیرد.

حمید احمدی، رئیس گروه حمایت از استعداد‌های درخشان دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: بر اساس آئین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در مقطع دکتری تخصصی، مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این دانشگاه در نظر دارد معادل با ۲۰ درصد ظرفیت پذیرش روزانه از طریق کنکور دکتری را به صورت مازاد بر ظرفیت و از طریق سهمیه استعداد‌های درخشان، با بررسی سوابق تحصیلی و انجام مصاحبه علمی پذیرش نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در تمامی رشته گرایش‌های مقطع دکتری دانشگاه تبریز که در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دارای سهمیه پذیرش روزانه از طریق کنکور دکتری هستند، از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد، با لحاظ نمودن شرایط مندرج در شیوه نامه پذیرش، صورت خواهد گرفت.

رئیس گروه حمایت از استعداد‌های درخشان دانشگاه تبریز مطرح کرد: حائزین شرایط تا ۲۱ تیر ماه سال جاری فرصت دارند، ضمن مطالعه دقیق فراخوان و شیوه نامه پذیرش از طریق وب سایت رسمی گروه حمایت از استعداد‌های درخشان دانشگاه تبریز به آدرس dotsa.tabrizu.ac.ir، نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تبریز پذیرش دانشجو استعداد های درخشان مقطع دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا پایان فروردین: تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان
  • تا پایان فروردین: تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان
  • تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان 
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی از اول اردیبهشت