Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست وچهارم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

جاساز محموله میلیاردی تبلت و بی سیم زیر بار قانونی برنج سردار "محمد رضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "شرافت" فرماندهی انتظامی شهرستان "نائین" با هوشمندی بالای خود یک دستگاه کامیون کشنده که در حال انتقال محموله کالای قاچاق در پوشش بار قانونی برنج بود را شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: در این عملیات طی بازرسی تخصصی از خودرو ۵۰۰ دستگاه بیسیم و ۴۰۰ دستگاه تبلت خارجی که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق جاساز شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است اظهار داشت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار میرحیدری تاکید کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به بخش تولید کشور وارد می‌کند و نیروی انتظامی در راستای حمایت از تولید کنندگان به طور جدی و قاطعانه با قاچاقچیان کالا برخورد کرده و اجازه جولان به آن‌ها نمی‌دهد.   دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی با ۷ فقره سرقت دراصفهان سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع افزایش سرقت اماکن خصوصی در محله "رهنان"، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل کلانتری ۲۵ این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: عوامل انتظامی کلانتری ۲۵ با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اشرافیت کامل در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسایی سارقان شدند.

او ادامه داد: با هماهنگی قضائی مخفیگاه متهمان مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن مقادیری کابل، دریل، سنگ فرز و ابزارآلات مسروقه و ... کشف و در این رابطه ۵ نفر این باند سرقت در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ محمدرضا خدادوست گفت: پس از انتقال متهمان به کلانتری ۲۵ و انجام بازجوئی‌های تخصصی پلیسی به عمل آمده متهمان به ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر اصفهان اعتراف کردند.

سرهنگ خدادوست بیان داشت:: پس از تشکیل پرونده، متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، از شهروندان درخواست کرد ضمن توجه به رعایت استاندارد‌های حفاظتی در ساخت و ساز‌ها، هر گونه تردد مشکوک مخصوصا در ساعات شبانه را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   دستگیری سارق حرفه‌ای احشام حین سرقت در"شاهین شهر سرهنگ "حسین بساطی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر پرسه زنی شخصی ناشناس با یک دستگاه خودروی پژو در اطراف دامداری‌های بخش "میمه"، گشت انتظامی به صورت نامحسوس او را تحت نظر گرفتند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی متهم را در حالی که قصد انتقال چند راس دام به خودروی خود را داشت دستگیر کردند.

سرهنگ بساطی بیان داشت: گشت انتظامی از وقوع ۱۹ راس دام پیشگیری و سارق نیز تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: تماس به موقع شهروندان با پلیس و اعلام موارد مشکوک نقش بسزایی در کشف جرایم و دستگیری مجرمان دارد.   کاریابی آنلاین کلاهبرداری از آب درآمد سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی گفت: با ارائه مرجوعه قضائی توسط یکی از شهروندان به این پلیس مبنی اینکه با مشاهده آگهی کاریابی آنلاین در تلگرام با آگهی دهنده تماس و مبلغ ۵ میلیون ریال به عنوان هزینه ثبت نام و تشکیل پرونده پرداخت و پس از آن پاسخگوی تماس نبوده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با تحقیقات صورت‌گرفته مشخص شد متهم علاوه بر فرد مذکور، از افراد دیگری نیز به همین روش کلاهبرداری کرده است، سرانجام با بررسی‌های فنی و تخصصی متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای اصفهان ادامه داد: وی پس از مشاهده مستندات پلیس، ضمن اقرار به جرم خود اظهار داشت که با هدف کسب منافع مالی اقدام به انتشار آگهی‌های جعلی با حقوق و مزایای فریبنده و اغوا کننده کردم و به این ترتیب پس از دریافت مبالغی از متقاضیان تلفن همراه خود را از دسترس خارج می‌کردم.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان و بخصوص افراد جویای کار توصیه کرد: شهروندان مراقب آگهی‌ها و تبلیغاتی که بر روی سایت‌هایی نظیر شیپور و دیوار و یا شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود باشند، سایت‌های تبلیغاتی انجام معامله را در بستر فیزیکى بر عهده خریدار و فروشنده واگذار کرده‌اند، بنابراین شهروندان باید پس از رویت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا سرقت اماکن خصوصی سرقت احشام فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان اماکن خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد