Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@02:09:56 GMT

مهدی هاشمی بازیگر «کوسه» شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۷۸۶۷

مهدی هاشمی بازیگر «کوسه» شد

مهدی هاشمی در فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی جلوی دوربین خواهد رفت.

به گزارش ایمنا، مهدی هاشمی که پیش از این در سال ۹۰ در فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» با علی عطشانی همکاری کرده بود، در فیلم جدید عطشانی با عنوان «کوسه» نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت.

پیش تولید «کوسه» از ۱۵ بهمن ماه و در سکوت خبری آغاز شده بود و قرار بود فیلمبرداری آن از اواسط فروردین ماه آغاز شود که با شیوع کرونا به تعویق افتاد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها اواخر خردادماه کلید زده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون حضور پژمان جمشیدی و مهران احمدی در این پروژه قطعی شده و دیگر بازیگران این فیلم پربازیگر که بر اساس فیلمنامه‌ای از پیمان عباسی ساخته می‌شود، در روزهای آتی معرفی خواهند شد.

تعدادی از عوامل فیلم که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده است عبارتند از: کارگردان: علی عطشانی، تهیه‌کننده اجرایی: سید محمد احمدی، علی عطشانی، نویسنده: پیمان عباسی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین دوست، مدیر تولید: سعید دلاوری، مدیر امور بین‌الملل: امید چوگانی، مجری طرح: بیتا فیلم تهران.

کد خبر 423602

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهدی هاشمی پژمان جمشیدی مهران احمدی كوسه فیلم فیلم سینمایی سینما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق علی عطشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰۰کیلو لاشه کوسه ماهی در ساحل بوشهر

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر با بیان اینکه صید کوسه ماهی در خلیج فارس ممنوع است، گفت: از یک فروند لنج صیادی یک تن لاشه کوسه ماهی صیدشده کشف شد. - اخبار استانها -

سرهنگ عبدالکریم غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا بیان اینکه حفاظت از منابع، ذخایر و زیستگاه‌های آبزیان در خلیج‌فارس یکی از مأموریت مهم شیلات است، اظهار داشت: کاهش ذخایر آبزیان از جمله ماهی و میگو یکی از  موارد مهم است که در راستای حفاظت از منابع آبزیان باید همگان تلاش کنند.

وی، برخورد با صید غیرمجاز و قاچاق را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر تمام توان و امکانات خود برای مبارزه با صید غیرمجاز آبزیان بکارگیری کرده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر از خطر انقراض کوسه ماهی در خلیج‌فارس خبر داد و بیان کرد: صید کوسه ماهیان در خلیج فارس به دلیل آنکه در معرض جدی خطر انقراض وجود دارند، در تمامی فصول ممنوع است.

غلامی با بیان اینکه کسانی‌که کوسه ماهیان را صید کنند متخلف به شمار می‌روند، گفت: در این راستا ضمن توقیف صید و شناور با آنان برخورد قاطع قضایی می‌شود.

وی از کشف کوسه ماهی صید شده در بوشهر خبر داد و بیان کرد: در گشت مشترک با عوامل حفاظت محیط زیست استان، یک فروند موتور لنج صیادی در اسکله بندرگاه بوشهر حامل 92 قطعه کوسه ماهی صید شده کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر وزن تقریبی کوسه ماهی صید شده را یک‌هزار کیلوگرم دانست و افزود: محموله یادشده توقیف و ضبط و پرونده تخلف برای شناور متخلف تشکیل و به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • حمله تند هاشمی نسب به میثاقی: درباره استقلال حرف نزن
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • عکسی از مهدی هاشمی و منتقد سرسخت پدرش در یک مراسم /وزیر احمدی نژاد هم آمد
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • مهدی هاشمی نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • کشف ۱۰۰۰کیلو لاشه کوسه ماهی در ساحل بوشهر
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد