Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:12:07 GMT

دختر شهید بابایی «پیش فنگ» را می‌سازد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۷۸۸۵

دختر شهید بابایی «پیش فنگ» را می‌سازد

سلما بابایی تهیه‌کننده و کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این روزها کار پیش تولید مجموعه‌ای با عنوان «پیش فنگ» را به سفارش شبکه امید و با همکاری و مشارکت لجستیکی ارتش پیش می‌بریم.

او افزود: بازدید از لوکیشن‌ها که در اصفهان، تهران، بندرعباس و قزوین است، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ریزی ما این است بین دهم تا پانزدهم تیر تصویربرداری را شروع کنیم؛ با این هدف فراخوان جذب نوجوانان و جوانان برای حضور در برنامه، خرداد ماه سال جاری از شبکه امید پخش خواهد شد.

بابایی در خصوص موضوع این مجموعه بیان کرد: هدف اصلی از ساخت این اثر آشنایی نوجوانان و جوانان با خدمت سربازی، ارتش و سلاح‌های جنگی است. این برنامه برای گروه سنی  ۱۵ تا ۱۷ سال که نزدیک به خدمت سربازی یا انتخاب رشته دانشگاهی هستند، طراحی و تولید می‌شود.

این تهیه کننده اضافه کرد: برنامه «پیش فنگ» در ۳۶ قسمت ساخته می‌شود و هر قسمت بین ۲۵ تا ۲۷ دقیقه خواهد بود. محتوای این مجموعه به نیرو‌ی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند و هوانیروز می‌پردازد.

گفتنی است کارگردان این مجموعه مستند ترکیبی، محمد شریفی و تهیه کنندگان آن ونداد دوشن و سلمی بابایی هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی کارگردان سینما ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی یک روزه  با عنوان روایت دختر ایرانی با هدف آگاهی بخشی دختران نوجوان و جوان با حضور فرهاد فرهادی یکی از کارگردانان وفعالین رسانه ای  در ارومیه برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده ی استانداری در این مراسم گفت :اگر فضای تجربه‌ای نوجوانان  و جوانان همراه با هویت نباشد این هیجانات نتیجه‌ی عکس خواهد داشت، اگر این فضا به درستی مدیریت نشود برای نوجوان و جوانان محیط پیرامون آسیب زا خواهد بود.

 الهامی افزود:یکی از این آسیب‌ها، گرفتار شدن نوجوانان و جوانان به فضای مجازی است که جنبه‌  منفی و مثبت دارد، هنگام شیوع کرونا این فضای مجازی در اختیار نوجوانان قرار داده شد اما مدیریت صحیحی انجام نگرفت که رویداد  روایت دختر ایرانی مسیر حرکت درست را در دوران نوجوانی به دختران در فضای مجازی پیشنهاد می‌کند و راه درست را به آنان می آموزد.

دیگر خبرها

  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • نماهنگ «دختر سمپاد»
  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • اسرائیل از هفتم اکتبر با سرعت بیشتری شهرک می‌سازد
  • رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • رسول صدرعاملی فیلم جدید می‌سازد
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز