Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پاکاری مدیر باغبانی اداره کل جهاد کشاورزی استان فارس گفت: تا افق ۱۴۰۴ برنامه ریزی شده معادل ۷۰ هزار هکتار کشت‌های فضای آزاد به ۷ هزار هکتار فضای گلخانه‌ای و کشت‌های متراکم اختصاص پیدا کند.

او، بیان کرد: پارسال بالغ  بر ۲۰۰ هکتار سطح زیر کشت گلخانه و کشت‌های کنترل شده افزایش پیدا کرد که در حال حاضر  بیش از ۴۰۰ مجوز پروانه تاسیس  از سوی سازمان نظام مهندسی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکاری تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی وکلاس‌های توجیهی، دوره‌های مهارتی و توزیع نشریه‌های ترویجی،همایش‌های استانی، آموزش کارشناسان شهرستان‌ها و نظارت بر آن،  راه اندازی میز خدمتی به منظور تسهیل فرایند اخذ تسهیلات و تامین منابع اعتباری برای کشت از اقدامات انجام شده برای رونق گلخانه‌ها در شهرستان های استان  فارس است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی گلخانه های فعال نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، هواشناسی فارس اعلام کرد : فعالیت سامانه بارشی که از عصر دیروز در مناطقی از شرق، مرکز  استان آغاز شده همچنان  در  جنوب فارس ادامه دارد.
مدیر کل هواشناسی فارس گفت: تاکنون بیشترین میزان بارش سامانه اخیر مربوط به شهرستان لار با ۴۶ و  فیروزآباد و زرین دشت با ۳۱ میلی متر است.
میزان بارش باران در مناطق مختلف استان به شرح زیر است:

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی، امشب در استان فارس به پایان می‌رسد و فردا در برخی از نقاط جنوبی استان ، احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • مبارزه با آفت سن گندم در بیش از هزار هکتار از مزارع جهرم
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • فعالیت سامانه بارشی در فارس
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای
  • بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان