Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر امورشهری و شوراها، شهرداری الکترونیک را بستری مهم برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان نام برد.

به گزارش برنا از قزوین، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها گفت: شهرداری الکترونیک یکی از خواسته های مهم مدیران شهری و شهروندان می باشد.

مصطفی صالحی در گردهمایی شهرداران و مسئولین فناوری اطلاعات شهرداری های استان بیان کرد:حرکت در مسیر شهرداری الکترونیک و هوشمند خواسته مهم مدیران حوزه شهری و شهروندان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول در ادامه افزود: با پیشرفت سریع جوامع و رشد فن آوری های اطلاعاتی مباحثی جدید در حوزه شهرداری ها مطرح شده است که استقرار آنها می تواند موجب تسریع در پیشرفت مادی و معنوی شهروندان ونیز صرفه جویی در وقت و هزینه ها شود.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات فراگیر به شهروندان  به صورت متمرکز در یک شهر با تحقق شهرداری الکترونیک میسر می گردد و از آنجا که هدف مدیریت شهری کنترل کنترل ،هدایت و توسعه همه جانبه و پایدار شهر است و این امر با مشارکت شهروندان محقق می گردد لذا شهرداری الکترونیک بستری را فراهم می کند تا ارانه خدمات مورد نیاز به شهروندان با حداکثر کارایی محقق گردد.

صالحی ادامه داد: استفاده از روش های نوین مانند شهرداری الکترونیک مواهبی چون کاهش زمانی اتلاف شده شهروندان در ترافیک، عرضه بهتر خدمات، توزیع عادلانه تر امکانات، کاهش آلودگی محیط زیست، افزایش اشتغال و بهبود مدیریت پایدار شهری را در پی دارد.

وی در پایان ضمن اشاره به لزوم متحول کرد نظام الکترونیکی شهرداری ها افزود: با  گسترش زیرساختی الکترونیکی شهرها می توان تمام فعالیت های شهرداری ها با سایر دستگاه های اجرایی و مردم  را در بستر آی تی قرار داد و این اراده باید در شهرداری ها شکل بگیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری الکترونیک کاهش آلودگی و ترافیک شهرداری الکترونیک شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتی معابر، رفع آب‌گرفتگی در۱۰ نقطه شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه بارشی در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در چهار ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و بلوار سفیر امید آب‌گرفتگی ایجاد شده رفع شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشتر آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود کردن مسیر آب توسط زباله است که برخی شهروندان به دلیل رعایت نکردن این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آب‌گرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 747559

دیگر خبرها

  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر