Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@13:26:38 GMT

بانک اطلاعاتی اقشار آسیب‌پذیر کرمانشاه تهیه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۸۳۴۷

بانک اطلاعاتی اقشار آسیب‌پذیر کرمانشاه تهیه می‌شود

حسن عزیزی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی تهیه بانک اطلاعات نیازمندان که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: حدود ۲۰ درصد از افراد نیازمند و آسیب پذیر تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و با این روش این افراد شناسایی و به صورت هدفمند کمکهای مالی به آنان اختصاص می یابد.

وی همکاری دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد امام‌ (ره) و بهزیستی با نهادهای مردمی و خیریه را در این طرح ضروری دانست و تصریح کرد: با استفاده از آمارهای جمع آوری شده توسط دستگاه های حمایتی و نهادهای انقلابی و با کمک جهاد داشگاهی و حوزه 
آی تی اداره کل ارتباطات و فنآوری اطلاعات استان در راستای توزیع عادلانه کمک‌های مردمی، بانک اطلاعاتی کامل و جامعی از نیازمندان استان تهیه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه نیز در این نشست، تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان برای ارایه کمک‌های مردمی و نهادها و رفع هم پوشانی این کمک ها، ضروری دانست و ضمن اعلام آمادگی مجموعه کمیته امداد برای تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان، گفت: یکی از رسالت های ایجاد کمیته امداد امام خمینی (ره) جمع آوری اطلاعات نیازمندان با حفظ شأن و منزلت آنان می باشد و قطا با جمع آوری این اطلاعات در سطح گسترده کمک شایانی به رسیدن اهداف سازمان خواهد شد.

محسن رخصی از ایجاد سامانه «سخا» در کمیته امداد به منظور ارایه خدمات بهتر به افراد و خانوارهای نیازمند و هدفمندتر شدن حمایت از آنان خبر داد و گفت: در تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان استان باید کلیه نهادهای انقلابی حمایتی، عمومی و سازمان های مردم نهاد انتظار داریم قبل از توزیع هرگونه توزیع کمک مومنانه با نهادهای حمایتی هماهنگی های لازم را انجام دهند.

 زهره شریفی معاون مشارکت های اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این جلسه ضمن اشاره به الزام رفع هم پوشانی و  موازی کاری های کمک های مؤمنانه توسط موسسات خیریه در استان عنوان کرد: قطعاً با تهیه بانک اطلاعات نیازمندان استان کمک های مؤمنانه به همه نیازمندان خواهد رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه یادآور شد: آخرین الحاق زمین های دولتی به شهر کرمانشاه مربوط به دوران ساخت پروژه مسکن مهر بود که ۱۴ هکتار در مجموعه به مساحت شهر کرمانشاه اضافه شد.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۱۰ هزار و ۷۶۷ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۷۳۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۴۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۱۰ هزار و ۷۶۷ نفر رسید. 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آی تی اداره کل تعاون کار و رفاه فوت مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تهیه بانک اطلاعات بانک اطلاعاتی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی

ارائه پیش بینی غلط از واکنش احتمالی ایران به حمله علیه کنسولگری دمشق دومین شکست اطلاعاتی بزرگ رژیم صهیونیستی پس از حمله ۷ اکتبر به حساب می آید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پیش بینی غلط آمان (اداره اطلاعات ارتش اسرائیل) از واکنش احتمالی ایران در برابر حمله به کنسولگری دمشق، به دومین اشتباه مهلک این اداره در 6 ماه اخیر مبدل شد.

روزنامه پرتیراژ یدیعوت آحارونوت اعلام کرده تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به کنسولگری ایران در دمشق پس از ارائه برآوردهای امنیتی شدیداً اشتباه درباره سطح واکنش احتمالی ایران گرفته شد. اداره اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی، پیش از اتخاذ این تصمیم، به فرماندهان نظامی و اعضای کابینه جنگی اطمینان داد که احتمال واکنش مستقیم جمهوری اسلامی ایران به چنین حمله‌ای اندک است. اما عملیات وعده صادق ثابت کرد دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل پس از خوردن ضربه هفتم اکتبر 2023 هنوز هم دچار اشتباهاتی در این سطح می‌شوند.

این روزنامه در ادامه نوشته کارشناسان و آهارون هالیوا، فرمانده این اداره تصور می‌کردند که اگر به کنسولگری ایران در دمشق حمله کنند، ایران پاسخ مستقیمی به آنها نخواهد داد. برآورد امنیتی این اداره تأکید می‌کرد که ایران از طریق گروه‌ها و هم‌پیمانان نزدیک به خود و به صورت نیابتی چنین حمله ای را از سوی تل آویو پاسخ خواهد داد.

دومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصیبالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا کرد

حمله انتقامی 14 آوریل ایران نشان داد که اداره اطلاعات ارتش اسرائیل یک بار دیگر دچار اشتباهی بزرگ شده است. اعلام استعفای آهارون هالیوا، فرمانده این اداره چند روز پس از این حمله نشان می‌دهد، این کناره‌گیری با اقدام ایران ارتباط دارد. اداره اطلاعات ارتش یکی از متهمان ردیف اول شکست امنیتی اسرائیل در هفتم اکتبر هم به حساب می‌آید. این اداره نتوانست گسترده‌ترین و آفندی‌ترین حمله نیروهای مقاومت فلسطین در تاریخ را پیش‌ بینی کند.

هالیوا چند هفته پس از آغاز جنگ اعلام کرد که در پایان جنگ غزه از سمت خود کناره گیری خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد پس از دومین اشتباه مهلک این اداره بعد از حمله انتقامی ایران، او بیش از پیش احساس شکست و ناکامی می‌کند و لذا در شرایطی استعفای خود را اعلام کرده که هنوز جنگ در غزه در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • ژنرال حلیوا رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل کیست و چرا استعفا داد؟
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان