Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@15:08:14 GMT

عرضه فیلم سینمایی «ائو» در شبکه نمایش خانگی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۸۳۵۵

عرضه فیلم سینمایی «ائو» در شبکه نمایش خانگی

فیلم سینمایی «ائو» (خانه) از فردا، 25 اردیبهشت وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، «ائو» اولین ساخته بلند سینمایی اصغر یوسفی‌نژاد که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با استقبال گسترده منتقدان و اهالی سینما روبرو شد، از مهرماه سال 1396 در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم پس از اکران در سینماهای هنر و تجربه و حضور در هجده جشنواره‌ معتبر بین‌المللی از جمله جشنواره فیلم توکیو، پکن، شب‌های سیاه تالین، ترنسیلوانیا، استانبول و ... از فردا وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

«ائو» داستان یک روز از زندگی سایه است که به‌خاطر ازدواج، از شش سال پیش ارتباطش را با خانواده‌ قطع کرده است؛ زمانی به خانه برمی‌گردد که طبق وصیت پدرش مأموران جسد او را به اتاق تشریح دانشگاه منتقل می‌‌کنند. اما سایه نمی‌تواند با این وصیت نامتعارف کنار بیاید. محدثه حیرت، رامین ریاضی، غلامرضا باقری از بازیگران فیلم «ائو» (خانه) هستند.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینمای ایران شبکه نمایش خانگی اصغر یوسفی نژاد فیلم ائو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: با توجه به فعالیت ۶ مرکز فروش تجهیزات و غذای حیوانات خانگی در این شهرستان، نظارت مستمر بر فعالیت مراکز فوق درچارچوب وظایف و تعهدات این شبکه است.

دکتر سید ابوالحسن سیدین افزود: در بازرسی‌های انجام شده مجوزفعالیت اتحادیه،دارو‌های دامپزشکی یا انسانی ، فروش اقلام فاقد مجوز و تاریخ منقضی، اقدامات درمانی در محل فروشگاه و تداخل عمل با قوانین و دستورالعمل‌های دامپزشکی بررسی شد.

او گفت:در این بازدید که بصورت سرزده انجام شد تذکرات لازم در خصوص رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها به متصدیان این فروشگاه‌ها داده شد.

دیگر خبرها

  • فیلم‌های ماندگار کانون پرورش تماشایی شد/ «پریسان» به پرتغال رفت
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی
  • اکران مستند «قوی دل» در گروه هنر و تجربه
  • تعاملات رو به رشد میان صداوسیما با شبکه نمایش‌خانگی
  • اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید
  • سینمای ایران مسافر کره جنوبی شد