Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@04:32:03 GMT

۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان سمنان فعال است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۸۶۰۴

۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان سمنان فعال است

لشکری از خدمات دهی ۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان سمنان خبرداد و گفت: فعالیت این مجتمع ها در تأمین ایمنی مسافران و کاهش آمار تصادفات نقش بسیار تأثیرگذاری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محسن لشکری» در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به راه اندازی وفعالیت مجتمع های بین راهی استان سمنان گفت: تا پایان سال جاری دو مجتمع خدماتی در محورهای این استان به بهره‌برداری  می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون ایمنی، فنی و بهره‌برداری اداره کل راهداری سمنان با توجه به موقعیت استان سمنان و قرار گرفتن در مسیر کریدور شرق به غرب افزود: بمنظور تامین ایمنی مسافرین و رفع خستگی و خواب آلودگی رانندگان، جذب و هدایت مسافران جاده‌ای به داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی به منظور بهره مندی از یک استراحت کوتاه‌مدت و استفاده از امکانات داخل مجتمع‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است که این امر با ارتقای خدمات این مجموعه‌ها و نظارت این اداره کل محقق خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه نظارت بر نحوه فعالیت و خدمات‌دهی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی در دستور کار اداره کل راهداری سمنان قرار دارد اضافه کرد: گروه‌های نظارتی به‌صورت کمیته‌های شهرستانی با مشارکت نمایندگان فرمانداری‌ها، کارشناسان بهداشت، ستاد اقامه نماز، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تشکیل و بر نحوه عملکرد این عناصر نظارت می‌کنند.

 

لشکری، تمامی رانندگان و مردمی که قصد سفر دارند را به رعایت نکات ایمنی سفارش کرد و گفت: انجام و رعایت این نکات از جانب مردم و تشدید نظارت‌ها و بازدیدهای فنی در کاهش آسیب‌ها و خسارت‌های جانی و مالی بسیار اثرگذار است.

 

معاون ایمنی، فنی و بهره‌برداری اداره کل راهداری سمنان  تصریح کرد: مراجعان می‌توانند هرگونه انتقاد، شکایت و نقطه نظرات خود را پیرامون وضعیت نمازخانه هاو مساجد مجتمع‌های خدماتی را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰ و یا سامانه ۱۴۱ اعلام کنند.

 

به گفته وی هزینه احداث راه‌های دسترسی و نصب تابلوی اطلاع‌رسانی به‌صورت کمک بلاعوض بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران به مجتمع‌های خدماتی رفاهی که دارای پیشرفت فیزیکی مناسب و در آستانه بهره‌برداری هستند پرداخت می‌شود.

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجتمع های بین راهی خدماتی رفاهی بین راهی مجتمع های خدماتی استان سمنان بهره برداری اداره کل مجتمع ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری