Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گفت: کمیته بین‌المللی المپیک تاکید زیادی دارد که المپیک ۲۰۲۰ به همین نام بماند. تاریخ انتشار: 13:45 - 24 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۰۵۸۱

خبرگزاری میزان - پیمان فخری در نشست خبری خود اظهار داشت: روز ۲۹ اسفند جلسه آنلاین ویدیویی با باخ داشتیم که در این جلسه تاکید زیادی مبنی بر اینکه المپیک در سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد، انجام گرفت، اما ۵ روز بعد اعلام شد که المپیک به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باخ گفت که دو روز بعد از جلسه ۲۹ اسفند تعداد کشورهای درگیر کرونا ۴۰ کشور بیشتر از قبل شده است.

وی ادامه داد: دو کارگروه در کمیته بین‌المللی تشکیل و قرار شد تاریخ مسابقات انتخابی و خود المپیک را اعلام کند. کمیته بین‌المللی المپیک تاکید زیاد دارد که المپیک ۲۰۲۰ به همین نام بماند حتی اگر در سال ۲۰۲۱ برگزار شود.

رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گفت: کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون‌های جهانی هنوز درگیر تاریخ رقابتهای انتخابی هستند. البته نگرانی هایی بابت رقابتهای انتخابی المپیک وجود داشت که کمیته بین المللی اعلام کرد نگرانی در این خصوص وجود ندارد و از مدتها قبل از مسابقات به فدراسیونها اعلام خواهد شد. منتظر بودیم شرایط کرونا بهتر شد اما بدتر شد به همین خاطر به فکر کمپ تمرینی مجازی افتادیم. چون مسابقه ای در پیش نیست بحث اردو در قرنطینه را کنسل کردیم. برای ورزشکاران بسته ورزشی تهیه کزدیم و تمرینات طراحی شده است تا به صورت انلاین تمرینات برگزار شود. تلاش ما حفظ شرایط تمرینی ورزشکاران نیست و تمرینات تخصصی نیست که دچار اصافه وزن نشوند. بنای دخالت در کار مربیان تیمهای ملی را نداریم.به دنبال این هستیم ۳ روز در هفته تپرینات انلاین برگزار شود.

بیشتر بخوانید: انتصاب فیروزی به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیمان فخری توماس باخ المپیک توکیو کمیته بین المللی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی

حاجی‌مراد گاتسالوف اعلام کرد که زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف از شرکت در مسابقات انتخابی روسیه که هفته آینده برگزار می‌شود، معاف شده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی روسیه برای انتخاب تیم اعزامی‌شان به المپیک نیز هفته آینده برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی روسیه به تازگی عنوان کرده که زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف از شرکت در این رقابت‌ها معاف شده‌اند، دلیلش نیز مصدومیت هر دو کشتی‌گیر عنوان شده است.

حاجی‌مراد گاتسالوف همراه با کمیته فنی کشتی روسیه این تصمیم را گرفته‌اند. سیداکوف ظاهرا از مسابقات جهانی بلگراد با آسیب‌دیدگی شانه دست به گریبان است، نایفونوف هم که سهمیه وزن 86 کیلوگرم را برای روس‌ها در مسابقات گزینشی اروپایی در باکو را گرفت، آسیب‌دیده است.

به نظر می‌رسد این دو کشتی‎‌گیر در یکی از تورنمنت‌های پیش رو که احتمالا مسابقات رنکینگ‌دار آخر باشد، پیش از حضور در المپیک محک خورده و آنجا صاحب دوبنده اوزان 74 و 86 کیلوگرم روسیه در بازی‌های المپیک شوند.

امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس