Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@22:20:06 GMT

دستگاه های دولتی در ارائه خدمات تاخیر نداشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۸۷۸۵

دستگاه های دولتی در ارائه خدمات تاخیر نداشته باشند

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل دفتر امور بازرسی استانداری خراسان شمالی گفت: هیچ دستگاه دولتی به بهانه دور کاری یا مرخصی و کاهش ظرفیت کارکنان حق تاخیر در ارائه خدمت به ارباب رجوع را ندارند.

مهدی کرامتی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در گام نخست تمامی خدمات پرمراجعه خود را از طریق میزخدمت الکترونیک ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، کرامتی تصریح کرد: در گام بعدی باید حضور کارکنان در دستگاه های اجرایی با رعایت تمامی الزامات بهداشتی باشد.

وی ادامه داد: برای ارائه خدماتی که فعلا امکان ارائه آن در میز الکترونیک نیست دستگاه های اجرایی باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که ارائه خدمات در کمترین زمان باشد.

کرامتی تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده عدم رعایت هر یک از موارد بالا می توانند موضوع را به دفتر بازرسی استانداری  جهت پیگیری اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دورکاری کارکنان خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: شهرداری‌های جنوب استان با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان وبه نقل از روابط عمومی استانداری، در پی اعلام وضعیت هشدار قرمز هواشناسی در خصوص بارش باران، علی شهسواری در سفر به جیرفت و شهرهای جنوبی استان که به منظور بررسی شرایط و آماده‌باش شهرداری‌ها صورت گرفت، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی مقابله با بحران سیلاب در شهرهای جنوبی در آماده‌باش هستند و چندین دستگاه کامیون و لودر نیز از شهرداری‌های شمال و غرب به شهرهای قلعه‌گنج، زهکلوت، منوجان و چاه اعزام شده‌اند.

وی در بازدید میدانی از وضعیت مسیل‌های شهر جیرفت با همراهی شهردار، در کنار تیم‌های عملیاتی حاضر شد و افزود: تجهیزات و امکانات لازم برای تیم‌های عملیاتی شهرداری‌ها به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری و منازل در اختیار آنان قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد بحران شهرداری‌ها، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری اندیشیده شد و در حال حاضر شهرداری‌ها با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 745533

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند