Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیست جدیدترین فیلم‌هایی که پس از بازگشایی سینماها در پی کرونا، به روی پرده می‌روند، اعلام شد: شنای پروانه، درخت گردو، روز صفر، خوب بد جلف ۲، لامینور و زن‌ها فرشته‌اند ۲ و لاله! لازم به ذکر است که فیلم‌ها پس از دریافت مجوز برای فروش آنلاین قابل دسترسی خواهند بود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کول دانلود، این سایت از به‌روزترین و پیشگام‌ترین وب‌سایت‌ها درزمینهٔ دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز و مطرح ایرانی هست که امکان دانلود رسمی همه این آثار را برای شما علاقه‌مندان آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در سایت، آرشیو بسیار درخور توجهی نیز از عناوین قدیمی‌تر موجود است. به همین منظور در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می‌توانید به هر فیلم دیگری که نیازی داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

فیلم روز صفر / یک اکشن درام هیجان‌انگیز

روز صفر نیز ازجمله مهم‌ترین فیلم‌های جشنواره پارسال بود که همگان اکنون در انتظار اکران آن هستند! بنا بر گفته سایت cooldownload سعید ملکان در جایگاه کارگردان، روز صفر را با همکاری محمد احمدی به‌عنوان تهیه‌کننده و همچنین بهرام توکلی در نقش نویسنده جلوی دوربین برده و ساخته است.

امیر جدیدی، ساعد سهیلی، سینا شفیعی، تینو صالحی، محمدرضا ملکی، مهدی قربانی، رضا خدادادبیگی، ابوالفضل صفاری، محمدعلی راجپوت هنرپیشه‌های روز صفر را تشکیل داده‌اند. موضوع و داستان این فیلم کنجکاوی‌های زیادی را بین اهالی رسانه ایجاد کرده و خلاصه داستان‌ها و اخبار غیررسمی زیادی درباره این فیلم منتشرشده که هیچ‌کدام مورد تایید سازندگان روز صفر نیست.

اطلاعات بیشتر فیلم روز صفر

فیلم شنای پروانه / بزرگ‌ترین سورپرایز سال ۹۹

 شنای پروانه که با دریافت ۵ سیمرغ و در کل ۱۲ نامزدی، پرافتخارترین فیلم جشنواره فجر ۹۸ لقب گرفت، کلیدی‌ترین عنوان اکران امسال هست. این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین تدوین: اسماعیل علیزاده، سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد: امیر آقایی، سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن: طناز طباطبایی، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از دید تماشاگران، سیمرغ بلورین بهترین صدا: مهدی صالح کرمانی و آرش قاسمی را به خود اختصاص بدهد و با دست‌پر راهی سینما بشود.

بنا به گفته‌های وب‌سایت کول دانلود، سازندگان فیلم سینمایی شنای پروانه به‌عنوان خلاصه داستان به یک تک جمله قناعت کرده‌اند: در جنوب شهر، شنای پروانه توفان به پا می‌کند! امیر آقایی، پانته‌آ بهرام، جواد عزتی،طناز طباطبایی، مه‌لقا باقری، علی شادمان، نیره فراهانی، مهدی حسینی نیا، ایمان صفا، نادر شهسواری و آبان عسکری کستینگ پرمهره شنای پروانه را تشکیل داده‌اند.

شما کاربران عزیز را به تماشای این فیلم جذاب در سایت کول دانلود دعوت می‌نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم‌ها و آثار این سایت به‌صورت نیم‌بها است:

معرفی فیلم شنای پروانه

فیلم سینمایی درخت گردو

درخت گردو به تهیه‌کنندگی: مصطفی احمدی و کارگردانی: محمدحسین مهدویان نیز ازجمله فیلم‌های موردتوجه قرارگرفته در جشنواره پارسال بود که با امید بسیار چشم به اکران امسال دوخته است.

در این فیلم پیمان معادی، مهران مدیری، مینا ساداتی در حالی به ایفای نقش پرداخته‌اند که در خلاصه داستان آن آمده است: این فیلم سینمایی برگرفته از یک داستان واقعی است و ماجرایی را در کنار بمباران شیمیایی سردشت به تصویر می‌کشد. با توجه به اینکه بمباران سردشت در سال ۱۳۶۶ رخ‌داده است، نقطه آغاز روایت در دهه ۶۰ است و پس‌ازآن دو دوره تاریخی دیگر در دهه ۸۰ و ۹۰ را روایتگری می‌کند.

پیمان معادی نقش فردی به نام قادر مولان پور را که در خلال بمباران شیمیایی سردشت خانواده‌اش دچار مشکلات شیمیایی می‌شوند روایت می‌کند. در سکانس‌های آخر فیلم، قادر در جواب قاضی دادگاه لاهه که می‌پرسد: چرا این‌قدر امیدواری؟ جواب می‌دهد: اگر ما کردها امیدوار نبودیم خیلی زودتر از بین رفته بودیم.

شما را دعوت به تماشای این فیلم تماشایی در سایت کول دانلود می‌کنیم:

اطلاعات بیشتر از فیلم درخت گردو

کمدی پرطرفدار خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری

فیلم کمدی خوب، بد، جلف ۲ با نام فرعی ارتش سری دنباله‌ای بر قسمت اول این فیلم سینمایی است که در سال ۹۴ ساخته شد. در سری دوم این فیلم؛ گروهی ضدانقلاب به ریاست دکتر مدنی (فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ در ماموریتی فربد (حامد کمیلی) را به‌عنوان گروه فیلم‌برداری به ایران می‌فرستد. در آنجا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به‌عنوان بازیگرهای فیلم ارتش سری انتخاب می‌شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می‌ریزند و……

خوب بد جلف ۲ ازجمله آخرین فیلم‌های اکران شده تا پیش از تعطیلی سینماها بود. این فیلم که همانند سایر فیلم‌های معرفی‌شده در این پست جزو فیلم‌های اکران نوروز بود ولی به نحوی توانست از ۳۰ بهمن اکران خود را آغاز کند ولی این خوش‌شانسی برایش دیری نپایید و با بسته شدن سینماها به حاشیه رفت.

سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش، فرهاد آییش، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، علی اوجی، شکیب شجره بازیگران فیلم خوب بد جلف ۲ را به تهیه‌کنندگی: محسن چگینی و نویسندگی و کارگردان: پیمان قاسم‌خانی، تشکیل داده‌اند.

 توصیه اکید داریم که این کمدی فوق جذاب و تماشایی را به‌هیچ‌وجه از دست ندید. لینک دانلود این فیلم در سایت کول دانلود برای شما عزیزان مهیا شده است:

معرفی تکمیلی فیلم خوب بد جلف ۲

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کول دانلود سیمرغ بلورین بهترین سایت کول دانلود فیلم سینمایی خوب بد جلف ۲ شنای پروانه ترین فیلم درخت گردو فیلم ها روز صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ولادیمیر موروزوف 31 ساله دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک 2012 در ماده 4 در 100 متر امدادی آزاد، قهرمان اروپا، دارنده مدال‌های متعدد قهرمانی جهان و اروپا، قهرمان چندگانه جهان و اروپا در مسافت کوتاه به دوران حرفه‌ای خود پایان داد.

این شناگر مشهور روسی گفت: همیشه هدف من این بود که تا پیش از المپیک لس‌آنجلس شنا کنم. اما ابتدا کووید بود، سپس رویدادهای دیگر که به دلیل آن ورزشکاران روسی اجازه رقابت پیدا نکردند. از سویی 31 ساله شدم و عواملی که نمی‌توانستم کنترل‌شان کنم. بنابراین من حرفه ورزشی خود را به پایان رساندم.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی سپاهان و ملوان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.malavanfc.com
  • پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان
  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • (ویدئو) شنای ماهی‌ها در خیابان‌های دبی امارات!
  • آخرین فرصت خرید نهال گردوی اصلاح شده فقط با 40 هزار تومان
  • عینک شنای هوشمند فرم برای سال 2024 اصلاح می‌شود
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • برای لاغری گردو را این طور مصرف کنید
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com