Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@07:27:49 GMT

کاشت ۲۰۰ هزار شاخه گل در مهاباد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۹۱۷۵

کاشت ۲۰۰ هزار شاخه گل در مهاباد

مسئول واحد فضای سبز شهرداری مهاباد گفت: ۲۰۰ هزار شاخه گل به منظور زیباسازی در معابر، میادین و بوستان‌های این شهر کاشته شد.

به گزارش ایمنا، یوسف احمدپور اظهار کرد: شهرداری با کاشت این تعداد بوته گل فصلی و دائمی در بوستان‌ها، فضاهای سبز، معابر و بلوارها، چهره این شهر را در این فصل از سال زیبا و بهاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این گل‌ها شامل شاه‌پسند، ابری، تاج خروس، اطلسی، بنفشه و سایر گل‌های تزئینی است که توسط گلخانه‌های شهرداری مهاباد تولید و در راستای رنگارنگ و زیباسازی در سطح شهر کاشته شده است.

مسئول واحد فضای سبز شهرداری مهاباد با بیان اینکه تماشای گل و بوییدن آن موجب آرامش و امیدواری انسان‌هاست و این موضوع توسط دانشمندان و محققان اثبات شده است، اضافه کرد: مهمترین عامل در تداوم وجود این گل‌ها در بوستان‌های شهر، همراهی مردم و پرهیز از کندن گل‌هاست و امیدواریم این امر در فصل بهار به خوبی رعایت شود.

احمدپور با بیان اینکه کاشت گل در سطح شهر ادامه خواهد داشت افزود: علاوه بر گل‌کاری، رنگ‌آمیزی جداول و بلوارها، ساماندهی مبلمان شهری، روشنایی و ترمیم وسایل بازی بوستان‌ها نیز از دیگر اقدامات واحد فضای سبز این شهر است.

وی تصریح کرد: رنگ آمیزی المان و مبلمان شهری، پاکسازی و زیباسازی شهری، حذف زوائد و پیرایش شهر، شست‌وشو و پاکسازی اساسی معابر و محورهای اصلی و پرتردد، واکاری و کاشت نهال نیز از جمله دیگر فعالیت‌های انجام شده برای آراستگی سیمای شهری است.

منبع: ایرنا

کد خبر 423628

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان محصولات گلخانه اي کشت گلخانه ای شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست

احمدرضا متالهی‌ اردکانی شهردار اردکان در نشست شورای اسلامی شهر که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری یزد برگزار شد؛ گفت: فرسودگی ماشین‌آلات خدمات شهری و آتش‌نشانی به‌عنوان یکی از دغدغه‌های شهرداری به‌شمار می‌رود.

او تصریح کرد: عدم واریز بودجه‌های قانونی و کسری بودجه، شهرداری را با چالش‌های جدی روبرو کرده است.

متالهی بیان داشت: به جرات می‌گویم علی‌رغم تمامی مشکلات، پایین‌ترین نرخ قیمت تمام‌شده خدمات در بین شهرداری‌های کشور مربوط به شهرداری اردکان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • از احداث حسینیه در بوستان پرواز تا افتتاح فاز اول پروژه انتقال پساب شهرک قدس
  • کاشت ۳۰۰ اصله شاه‌توت در مزرعه دانشگاه آزاد فردوس
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • اقدامات غلط شهرداری برای از بین بردن سفید بالک‌ها؛ از آبشویی تا نصب کارت‌های زرد روی درختان
  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان