Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل معاون سیمای مرکز اردبیل گفت: پخش فیلم‌های کوتاه تهیه شده در انجمن سینمای جوانان اردبیل از شبکه سبلان سبب اعتلای استعدادهای فیلمسازان جوان اردبیل می‌شود.

محمدحسین پستی 24 اردیبهشت در بازدید از انجمن سینمای جوانان دفتر اردبیل اظهار کرد: آشنایی مردم با مقوله فیلم کوتاه و همچنین آشنایی مسئولان با استعدادها و افتخارآفرینی‌های فیلمسازان جوان از مزیت‌های اصلی پخش آثار تولیدی در سیمای مرکز اردبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: توجه ویژه به استعدادها و نیازمندی‌های جوانان متعهد ‌و توانمند استان که در عمل به رسالت خود در زمینه اشاعه فرهنگ و هنر ملی و دینی صادقانه تلاش می‌کنند بسیار ضروری است و در این مقوله مسئولان باید همت اساسی داشته باشند.

معاون سیمای مرکز اردبیل با تاکید بر استمرار همکاری‌های انجمن سینمای جوانان اردبیل با شبکه سبلان از فیلمسازان انجمن خواست؛ با ارایه فیلمنامه کوتاه و طرح بلند خود به سازمان متناسب با موضوع سال و شرایط موجود در ایجاد تنوع در تولید برنامه‌های پرمحتوا و جذب هر چه بیشتر مخاطب برای شبکه استانی سهیم باشند.

پستی قول مساعد داد؛ با فراهم نمودن شرایط خرید فیلم‌های کوتاه برتر تولید شده متناسب با موضوع سال و شرایط موجود از فیلمسازان جوان حمایت عملی صورت گیرد.

در این بازدید مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با ارائه گزارشی از عملکرد انجمن فعالیت‌ها و موفقیت‌های هنرمندان این دفتر و افتخارآفرینی‌های آنان در مجامع ملی و بین‌المللی را افتخاری بزرگ برای هنر اردبیل اعلام کرد.

میردولت موسوی بیان کرد: انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از معدود مراکزی است که از سالیان گذشته با صدا و سیمای مرکز اردبیل همکاری و تعامل متقابل داشته و اکثر کارکنان واحد تولید این مرکز را اعضا و فارغ التحصیلان انجمن سینمای جوانان اردبیل تشکیل می‌دهند.

وی گفت: اعضای این دفتر از زمان تاسیس شبکه سبلان در زمینه طراحی، تهیه و تولید سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌های ترکیبی و مناسبتی، فیلم کوتاه و مستند با شبکه سبلان همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خانه سينما فیلمسازان انجمن سینمای جوانان سیمای مرکز اردبیل شبکه سبلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه «لان» به نویسندگی و کارگردانی محمود اریب و تهیه کنندگی سیدمصطفی قاسمی‌پور، به عنوان نماینده سینمای کوتاه ایران به بخش رسمی مسابقه هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت «پاناما» Panama Horror Film Festival راه یافت.

این جشنواره از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آوریل در موزه هنرهای معاصر پاناما برگزار خواهد شد و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برندگان ملی و بین‌المللی این فستیوال در روز جمعه ۲۸ آوریل برگزار می‌شود.

فستیوال فیلم‌های ترسناک پاناما، تنها جشنواره‌ای بین‌المللی و مستقل در آمریکای مرکزی و در کشور پاناما با ژانر سینمای وحشت و کالت است که هر ساله در فصل بهار در پاناما برگزار می‌شود و عاشقان سینمای دلهره و وحشت را به خود جذب می‌کند.

«سول مورنو» دبیر فستیوال درباره این جشنواره می‌گوید: این جشنواره محلی برای نمایش آثار جدید از فیلم‌های کالت، وحشتناک و دلهره‌آور است. مخاطبان ما تشنه روایت‌هایی متفاوت از زندگی معمولی هستند، آن‌ها به دنبال داستان‌هایی خلاق و ترسناک هستند، البته لذت بردن از صحنه‌های وحشتناک کمیک را نیز بسیار دوست دارند. این جشنواره جایی است برای عاشقان سینمای کالت و دوستداران سینمای وحشت از سراسر جهان. فیلم کوتاه لان- The SUNK در ژانر فیلم کوتاه هیجانی تهیه شده است.

در خلاصه داستان این فیلم این‌طور آمده است: هر چیزی آن‌طوری که فکر می‌کنید نخواهد بود! باید در پشت هر پیچ منتظر اتفاقی بود، معمولاً در ساده‌ترین مکان‌ها مهم‌ترین اتفاقات رخ می‌دهند.

پیش از این فیلم کوتاه «لان» برگزیده فستیوال فیلم «تری‌فاینگ» تایلند، برنده جایزه ویژه هیأت داوران فستیوال فیلم‌های ترسناک هالیوود ایالات متحده، برگزیده فستیوال فیلم کوتاه ایدفا و برگزیده فستیوال فیلم کوتاه تایگا در روسیه شده بود.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمود اریب، تهیه‌کننده: «مهیار قاسمی‌پور»، مدیر فیلمبرداری: «حسین بدر طالعی»، مدیر تولید و صحنه: «فاطمه مهدی‌پور»، تدوین: «حامد اریب»، دستیار کارگردان: «مجتبی راسخ نژاد»، دستیار تهیه: «پرهام کاظمی»، صدابردار: «احمدرضا محمدی»، روابط عمومی: «نینا پنجه‌ای»، طراح لوگو: «بابک عاطفی»، لوگوموشن: «مبین آویژگان»، بازیگر:» «قاسم دباغچیان»، پخش بین‌الملل: «سیکا فیلم»

گفتنی است؛ این فیلم کوتاه در ژانر هیجانی-ترسناک تولید شده و مدت زمان این فیلم ۵ دقیقه است.

کد خبر 6087331

دیگر خبرها

  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • ارائه الگوی صحیحِ مستندهای موفق رادیویی