Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره زمان بازگشایی مشاغل از جمله رستوران‌ها، گفت: در رابطه با وضعیت رستوران‌ها و سایر کسب و کارها جلساتی برگزار خواهیم کرد تا از خردادماه کسب و کارها به مرور راه‌اندازی شود.

سعید نمکی بااشاره به برگزاری مراسم احیای شب ۱۹ ماه رمضان گفت: خوشبختانه شب گذشته مردم ما را در مقابل همه همکاران و کسانی که از روز اول مواردی را مطرح می‌کردند روسفید کردند و با انضباط و با اصول و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این مراسم را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همکارانی را به سطح شهر و استان‌ها فرستادم تا این موضوع را بررسی و گزارش دهند، افزود: خوشبختانه گزارشات ارسال شده نشان داد که جز موردی که آن هم در یکی از شهرستان‌ها که چایی را در میزی در بیرون از مسجد قرار داده بودند و مردم از آن استفاده می‌کردند که این موضوع قدغن بود و قرار نبود که پذیرایی داشته باشیم، بقیه در حداکثر رعایت اصول، این مراسم را با عظمت برگزار و دلمان را گرم‌تر کردند.

نمکی از همکاری همه مردم روزه‌دار تشکر  کرد و گفت: التماس دعای ویژه در این شب‌های مقدس دارم که خداوند بنده و همکاران را کمک بیشتری کند تا بتوانیم با کمک عزیزان در دستگاه‌ها و مشارکت مردم هر چه زودتر این بیماری را در سطح کشور مهار کنیم.

زمان بازگشایی اماکن ورزشی پرسش دیگری بود که وزیر بهداشت در پاسخ به آن اظهار کرد:  پروتکل‌های جدید برای انجام فعالیت های ورزشی امروز به وزارت ورزش و جوانان ارسال می شود تا در شهرهای غیرقرمز، نسبتا کم‌خطرتر، با خطر متوسط ورزش‌های انفرادی برقرار شود.

وزیر بهداشت این را هم گفت: امروز درباره تمرین‌ لیگ‌ها تصمیم‌گیری و به مراکز ورزشی ابلاغ می‌کنیم. 

نمکی درباره زمان فعالیت رستوران‌ها و بقیه کسب و کارها نیز گفت که در این باره جلساتی برگزار می‌کنیم تا در خردادماه بتوانیم کمک کنیم که کسب و کارها به مرور راه‌اندازی شود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کسب و کارها رستوران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت خودجوش مردم برای بازگشایی محور گلشن – سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دلاوری شهردارجالق گفت: در حرکتی خودجوش دستگاه داران به کمک مسولان آمدن تا این محور بازگشایی لایروبی ومقاومت سازی سیل بند انجام شود و از خطرات احتمالی جلوگیری شود.
وی افزود: با توجه به نبود پل در ورودی و با بارش باران‌های که با حجم شدید سیلاب در شهرستان همراه است این محور با هر بارندگی شدید مسدود می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • حرکت خودجوش مردم برای بازگشایی محور گلشن – سراوان
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • دستور وزیر ارتباطات برای راه اندازی فیبرنوری در یک ماه