Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@12:45:24 GMT

اخبار مشروح ۱۳، چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۹۷۴۷

شب قدر بیاد ماندنی ملت، اوج دلدادگی و راز و نیاز با پروردگار با رعایت همه محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی، مهمترین عنوان این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در نخستین شب از شب‌های قدر، عاشقان و دلدادگان معبود، در سراسر کشور، ضمن راز و نیاز با خالق یکتا، بهترین مقدرات، به ویژه سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در ظهورشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیشب و پس از دو ماه با رفع برخی محدودیت‌ها و در میان تدابیر بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی درب‌های مساجد به روی مردم باز و مراسم شب قدر برگزار شد.

*مراسم پرفیض شب قدر نوزدهم ماه مبارک رمضان، در بیمارستان‌ها نیز برگزار شد.
بیماران و همراهانشان در کنار کادر درمان بیمارستان با خواندن قرآن و دعا، مراسم احیای شب قدر برپا کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   *وزیر بهداشت هم در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره بازگشایی مساجد برای برگزاری مراسم لیالی قدر گفت: این برنامه‌ها با سخت گیرانه‌ترین شکل ممکن تدوین و اجرا شد و مردم هم مطابق آنچه نمایندگان ستاد مقابله با کرونا گزارش داده اند به بهترین شکل ممکن پروتکل‌های اعلام شده را رعایت کردند و در اجرای این برنامه‌ها هیئت امنای مساجد، بسیج و مردم بسیار همکاری کردند. آغاز برخی فعالیت‌های ورزشی و خدماتی هم خبری بود که آقای نمکی درباره آن توضیح داد.
*در ادامه دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه، به ویژه در این شب‌های پرفیض، همدلی و همیاری مردم در سراسر کشور، برای دستگیری از نیازمندان همچنان ادامه دارد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با قدردانی از دانشجویان پزشکی که در همه گیری بیماری کرونا بیشترین همراهی و همکاری را با مدافعان سلامت مردم داشته اند، از برنامه‌های رفاهی این صندوق برای این دانشجویان خبر داد

*معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی بر ارائه مشوق‌هایی به تولیدکنندگان مرغ با وزن استاندارد (مرغ سایز) تاکید کرد. رضایی افزود: قیمت‌گذاری مرغ براساس وزن استاندارد در کارگروه تنظیم بازار تصویب شده و اجرای آن بزودی عملیاتی می‌شود.   *معاون وزارت جهاد کشاورزی گفت: با اجرای طرح تولید مرغ براساس وزن استاندارد (با وزن حدود ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ گرم) علاوه بر بهبود ۱۰ درصدی بهره وری غذایی، حداقل حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزارتن در واردات ذرت و سویا صرفه جویی شده و از خروج میلیون‌ها دلار ارز از کشور جلوگیری می‌شود.   رضایی افزود: اجرای طرح تولید مرغ براساس وزن استاندارد دوره پرورش را نیز کوتاه‌تر می‌کند که این موضوع احتمال ابتلا به بیماری در مرغداری‌ها را کاهش می‌دهد. کیفیت و سلامت گوشت مرغ تولیدی، طعم لذیذتر و پخت بهتر و در نهایت صرفه اقتصادی بیشتر از جمله مزایای این طرح برای خانواده‌ها است.

*در دیگر کشور‌ها هم شب قدر امسال متفاوت از سال‌های قبل برگزار شد. در لبنان، پاکستان، هلند و جمهوری آذربایجان مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد. برخی مردم هم در خانه‌ها از طریق تلویزیون و فضای مجازی با احیای شب قدر همراه شدند.


*تبعید ۳۹ نیروی مقاومت فلسطین به دست صهیو نیست‌ها در حالی وارد بیستمین سال می‌شود که قرار بود این افراد پس از سپری شدن یک سال از تبعید به خانه‌های خود باگردند.

*در سایر شهر‌های سراسر کشور هم، مساجد و برخی امکان متبرکه، البته با رعایت تدابیر بهداشتی میزبان شب زنده داران بود. این مراسم تا ساعت ۲ بامداد ادامه داشت.

*افزایش شدید کسری بودجه آمریکا
رکورد کسری بودجه ماهانه دولت فدرال آمریکا در ماه آوریل شکسته شد و به بیش از ۷۳۷ میلیارد دلار افزایش یافت.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد کسری بودجه دولت فدرال در این ماه تقریباً سه برابر رکورد ۲۳۵ میلیارد دلاری کسری بودجه در ماه قبل از آن است. طبق آمار وزارت خزانه‌داری آمریکا، با اضافه شدن این رقم، کسری بودجه دولت فدرال از ابتدای سال مالی جاری تاکنون به حدود ۱.5 تریلیون دلار افزایش یافته است. اداره بودجه کنگره پیش‌بینی کرده کسری بودجه دولت فدرال آمریکا در سال جاری به علت رکود اقتصادی به ۳.۷ تریلیون دلار خواهد رسید.    

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح عناوین وزن استاندارد کسری بودجه دولت فدرال برگزار شد شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت

روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • روزنامه‌های چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • سالیانه ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب در استان قزوین داریم
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم