Web Analytics Made Easy - Statcounter

این طرح با همت خادمیاران رضوی کانون مداحان و رسانه نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمان به یاد شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی با عنوان نسیم رضوی در ملک سلیمانی با هدف تکریم کادر درمانی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، جلیل رضازاده در حاشیه مراسم نسیم رضوی در ملک سلیمانی به خبرنگاران گفت: به منظور تکریم کادر درمانی و پزشکی بیمارستان هایی که در آن بیماران کرونایی بستری هستند و بهره مندی بیشتر مجموعه درمانی از فیوضات لیالی قدر، ویژه برنامه نسیم رضوی در ملک سلیمانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      مسئول کانون مداحان رضوی استان کرمان در خصوص جزییات این برنامه افزود: این طرح در سه بیمارستان افصلی پور، فاطمة الزهرا و پیامبر اعظم شهر کرمان در شب های قدر با حضور خدام حرم مطهررضوی و برگزاری احیاء شب های قدر و مناجات خوانی توسط ذاکرین و مادحین اهل بیت عصمت وطهارت برگزار می شود.       وی با گرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از همه پرستاران و کادردرمانی که گمنام و خالصانه برای نجات و سلامتی جان بیماران شبانه روزی مشغول خدمت هستند، قدردانی کرد و درباره هدف از نام گذاری این طرح گفت: این طرح با همت خادمیاران رضوی کانون مداحان و رسانه نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمان به یاد شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی با عنوان نسیم رضوی در ملک سلیمانی با هدف تکریم کادر درمانی برگزار می شود.         رضازاده ادامه داد: در این طرح که از نفر از مداحان و خادم حرم استفاده شده؛ خادمین حرم مطهر با حمل پرچم متبرک رضوی و حضور در بیمارستان ها به مدت یک ساعت برنامه مناجات خوانی و قرآن به سر اجرا می کنند و این طرح ابتکاری برای اولین بار در کشور در استان کرمان در لیالی قدر با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.         گفتنی است؛ در این برنامه ارتباط زنده بیمارستان با حرم مطهر رضوی نیز با عنوان «آقا ازدور سلام» برگزار می شود.    

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: نسیم رضوی بیمارستان های کرمان شب های قدر برگزار می شود استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: این مرکز در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد. دکتر رضا آذریان افزود: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است. وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و موسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است. آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنان مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است. مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی عنوان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است. شایان ذکر است مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در سال ۱۳۹۷ با عنایت تولیت معظم وقت آستان قدس رضوی و با تجمیع دو مرکز مشاوره حرم مطهر و آستان مهر رضوی افتتاح گردید. این مرکز با هدف توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات مشاوره‌ای و پاسخگویی به نیاز‌های مشاوره‌ای زائران و مجاوران، مبتنی بر مدل‌های مشاوره و آموزه‌های دینی به ارائه خدمات می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • همکاری های بهزیستی و آستان قدس رضوی در استان بوشهر تقویت شود
  • ضرورت توجه به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه و امام رضا (ع) در دهه کرامت