Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص برگزاری مراسم روز قدس امسال گفت: با توجه به اقتضائات امسال برنامه هایی برای مراسم روز قدس در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «نصرت الله لطفی» در مصاحبه اختصاصی با شبکه رادیو تهران که صبح امروز از برنامه سعادت آباد پخش شد، در ارتباط با نحوه برگزاری مراسم روز جهانی قدس در سال جاری اظهار داشت: با توجه به شرایط و اقتضائات فعلی که متاثر از محدویت های ناشی از شیوع ویروس کرونا است و همچنین حفظ سلامت مردم وظیفه شناس و متدین ایران اسلامی، برنامه هایی برای مراسم جهانی روز قدس پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: تصمیمات ما بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند، همه باید تابع نظر کارشناسان در ستاد ملی مقابله با کرونا و ستادهای استانی باشیم، با رعایت توصیه هایی است که از سوی این ستادها در تهران و استان ها اعلام می شود و این توصیه ها و محدودیت ها برای حفظ سلامتی مردم شریف ایران صورت می گیرد.

وی افزود: به توفیق الهی و با تدبیر مسئولان ذیربط، مساجد از شب گذشته بازگشایی شد و این امکان فراهم شد تا مردم متدین ایران اسلامی، با پایبندی به اصول بهداشتی در مراسم معنوی و ملی حضور پیدا کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که شیوع ویروس منحوس کرونا در همه دنیا، بسیاری از فعالیت ها را تحت شعاع قرار داده است گفت: امسال برخی مراسم و مناسب ها از جمله روز قدس نیز متاثر از این جریان قرار گرفت، اما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با یک مدیریت اقتضائی، سعی کردیم به وظیفه دینی، انقلابی، انسانی و نوع دوستی خود عمل کنیم و با این نگاه و همکاری سایر ارگان ها همه مراسم همچون گذشته برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به این که امسال برای برگزاری مراسم روز قدس، چندین برنامه داریم تصریح کرد: این برنامه ها با مراعات دستورالعمل ها و هماهنگ با شرایط موجود در شهرها و استان های کشور، در چارچوب ها دستورالعمل های وزارت بهداشت و حفظ سلامت مردم اجرایی می شود.

لطفی خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از فضای مجازی در کنار برنامه های میدانی در دستور کار قرار دارد.

وی همچین در خصوص رزمایش کمک های مومنانه مردمی در استان های مختلف و مشارکت دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توضیحاتی ارائه داد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نصرت الله لطفی لطفی راهپیمایی روز قدس روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مراسم روز قدس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی باستین در آیین معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر نقش بخش کشاورزی در جامعه را مهم دانست و بیان کرد: جهاد کشاورزی از دستگاه‌های مهم کشور است که حداقل ۲۰ تا ۲۵ درصد فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های گوناگون را به خود اختصاص داده و به نوعی با همه مردم ارتباط دارد.

وی تامین امنیت غذایی، اشتغال‌زایی، تولید مواد خام صنایع تکمیلی و تبدیلی و ثروت آفرینی را از ویژگی‌های جهاد کشاورزی دانست و اضافه کرد: رشد اقتصادی در برنامه هفتم، ۸ درصد تعیین شده که رشد ۵.۵ درصدی در این برنامه متعلق به بخش کشاورزی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان این@که بهره‌وری بخش کشاورزی استان ۱۲ درصد است، اظهار کرد: افزایش ۷ برابری بهره‌وری از وضعیت کنونی در طول برنامه هفتم توسعه یکی از اولویت‌ها است.

وی نقش مهم و موفق جهاد کشاورزی در مدیریت طرح بزرگ یارانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مهم در استان بوشهر با موفقیت اجرا شد.

باستین اصلاح الگوی کشت را موفقیت‌آمیز دانست و با تأکید بر تکمیل زنجیره تولید و توسعه صنعت فرآوری محصولات، اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی و صنایع مورد توجه ویژه قرار دارد و لازم است ۱۵ درصد تسهیلات بانک‌های غیر تخصصی و خصوصی به بخش کشاورزی پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات نوذر منفرد، برای مرتضی بحرانی سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • فارس به استقبال یادروز سعدی می‌رود
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • فارن پالیسی: بنیامین نتانیاهو از جنگ تغذیه می کند / آیا همه کشتار و قحطی در غزه را فراموش کردند؟/ اسرائیل به ترور بی هزینه مقام های نظامی ایران عادت کرده بود/ اسرائیل بدون هماهنگی با امریکا به ایران حمله نمی کند
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد
  • برگزاری همایش عطارشناسی «آواز به عشق در جهان خواهم داد» در نیشابور
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است