Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:39:13 GMT

توزیع پک‌های بهداشتی در حاشیه شهرهای سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۰۰۱۹

توزیع پک‌های بهداشتی در حاشیه شهرهای سیستان و بلوچستان

عزیزالله جهان تیغ روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا با توجه اینکه جامعه هدف بهزیستی استان قشر آسیب پذیر و در معرض خطر بیشتری هستند، این اداره کل وارد عمل شده است.

وی گفت: اقدامات اولیه شامل تهیه دستورالعمل‌های استانی و شهرستانی ویژه کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر بوده و آموزش، اطلاع رسانی و توزیع بسته‌های آموزشی ویژه مراکز تحت نظارت در بهزیستی استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون به صورت ماهانه مبلغ سه میلیارد ریال به مراکز تحت نظارت بهزیستی استان جهت تهیه لوازم بهداشتی و پیشگیری از کرونا پرداخت شده و همچنین مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به معلولان ضایعه نخاعی و معلولان ذهنی شدید به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال پرداخت شده است.

وی بیان کرد: خط ۱۲۳ و خط مشاوره صدای مشاور ۱۴۸۰ در حال خدمت رسانی به عموم مردم سیستان و بلوچستان در زمینه‌های کودکان کار، کودک آزاری، همسرآزاری و استرس و اضطراب ناشی از کرونا هستند و همچنین سامانه خود ارزیابی روانشناختی CORONA.BEHZISTI.IR  جهت ارائه خدمت در دسترس عموم است.

جهان تیغ ادامه داد: هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز توسط خیرین جهت کمک به جامعه هدف بهزیستی اهدا شده است.

وی گفت: بهزیستی سیستان و بلوچستان ۲۶ هزار و ۱۶۰ زن سرپرست خانوار و ۵۴ هزارو ۹۰۰ نفر معلول تحت پوشش دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا خدمت رسانی سیستان و بلوچستان کودک آزاری کودکان ویروس سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد