Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@21:43:45 GMT

مسابقات ژیمناستیک آمریکا در سال ۲۰۲۰ لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۰۱۴۰

مسابقات ژیمناستیک آمریکا در سال ۲۰۲۰ لغو شد

فدراسیون ژیمناستیک آمریکا اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ هیچ مسابقه‌ای در رشته ژیمناستیک برگزار نمی‌کند.

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از ایسنا، فدراسیون ژیمناستیک ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا در حال لغو مسابقات قهرمانی این رشته در سال ۲۰۲۰ است. این فدراسیون اعلام کرده که مسابقات کلاسیک و مسابقات کشوری را در سال ۲۰۲۰ برگزار نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس فدراسیون ژیمناستیک ایالات متحده آمریکا پس از دریافت راهنمایی از سوی کارشناسان بهداشت و مشاوره با مربیان و ورزشکاران،  لغو مسابقات ژیمناستیک در این کشور را به نفع جامعه ژیمناستیک خواند.

 

قرار است مسابقات قهرمانی این کشور از تاریخ ۳ تا ۶ ژوئن ۲۰۲۱(خردادماه سال آینده) در تگزاس برگزار شود. هم‌چنین فدراسیون ژیمناستیک ایالات متحده متذکر شده که علاقه‌مندانی که در گذشته بلیت مسابقات در سال ۲۰۲۰ خریده‌اند برای تاریخ‌های جدید معتبر خواهد بود.

ژیمناستیک ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژیمناستیک ویروس کرونا سال ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ووشو، کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی جام پهلوان پوریای ولی این رشته ورزشی در خراسان شمالی، اظهار داشت: این رقابت‌های بین‌المللی از ۲۳ فروردین به مدت ۲ روز در گود زینل خان اسفراین برگزار می‌شود.   وی افزود: در این مسابقات بین‌المللی کوراش‌کارانی از کشور‌های روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران با هم به رقابت می‌پردازند.   دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو گفت: کوراش‌کاران در ۲ وزن ۹۰ کیلوگرم و منفی ۹۰ کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.   وی یادآور شد: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار می شود. خراسان شمالی ظرفیت ویژه‌ای در رشته کوراش دارد به گونه‌ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان‌دار پایتخت کوراش کشور است.   این مسابقات با حمایت فدراسیون ووشو و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در ایام تعطیلات عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش چین به اتهامات آمریکا و انگلیس
  • بازدارندگی آمریکا در مقابل ایران تضعیف شده است
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • (تصاویر) وسایل جنگی باورنکردنی ارتش آمریکا؛ از گربه پشمالو تا شاهین سیاه!
  • شکایت چین از آمریکا
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • استرداد آسانژ به آمریکا به تعویق افتاد
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • تحریم چین ازسوی آمریکا برای حمله سایبری به زیرساخت‌ها
  • آمریکا در حال برنامه ریزی برای ساخت شبکه ریلی و قطار فوق پیشرفته بر روی ماه است