Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک ویروس شناس ایتالیایی اظهار نظر عجیبی در رابطه با از سر گیری رقابت های فوتبال کرده و اعتقاد دارد که برگزاری بازی ها پشت درهای بسته منصفانه نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یک ویروس شناس ایتالیایی در اظهارنظری جنجالی گفته است که اگر سینماها می‌توانند باز باشند و کنسرت‌ها در فضای باز برگزار شوند، پس هیچ دلیلی وجود ندارد که بازی‌های فوتبال بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویروس شناس در ادامه صحبت‌های خود، افزود: متوجه نمی‌شوم که چرا باید در استادیوم‌ها به روی هواداران بسته باشد، اما کنسرت‌هایی در فضای آزاد برگزار شوند. باید منصفانه با این مسئله برخورد کرد و برگزاری بازی‌های فوتبال پشت درهای بسته صرفاً نادیده گرفتن حق فوتبال دوستان است.

وی افزود: قوانین تأمین امنیت و سلامت مردم هستند. مواردی مثل پوشیدن ماسک یا در نظر گرفتن مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند در یک ورزشگاه انجام شوند و هیچ مانعی برای آن وجود ندارد.

ویروس شناس مطرح ایتالیایی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من باید بازگشایی مکان‌ها به تعویق بیافتد اما اگر قرار است تئاترها و کنسرت‌ها برگزار شوند، منصفانه نیست که بازی‌های فوتبال پشت درهای بسته برگزار شوند.

کد خبر 423650

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایتالیا تیم فوتبال سپاهان فوتبال جهان لیگ برتر فوتبال ویروس کرونا کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برگزار شوند ویروس شناس بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین

سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

کوهساری مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.

کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰  تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • بسته شدن سقف ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در بازی ال‌کلاسیکو + ویدئو
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد