Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@01:48:55 GMT

آمادگی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۰۳۴۶

آمادگی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری البرز عزیز اله شهبازی چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت در بازدید از مرکز یگان ویژه استان البرز در ماهدشت کرج افزود: همه نیروهای مسلح کشورمان اعم از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و نیروی‌های هوایی، زمینی و دریایی و انتظامی یک واحد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کسانی که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی لباس رزم پوشیده‌اند، جایگاه ویژه‌ای نزد پروردگار دارند.

شهبازی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در البرز تهدیدها به فرصت تبدیل شد، از سردار فرماندهی نیروی انتظامی البرز که با حداقل امکانات در این استان پرجمعیت و پر چالش، نیروی انتظامی را به‌خوبی، نیکی و اجتماع‌محوری اداره می‌کند، قدردانی می‌شود.

وی افزود: امید است با همراهی و همکاری و همفکری عزیزان نیروی انتظامی به‌عنوان بهترین نیروی خدمتگزار بتوانیم امکانات درخور وضعیت موجود برای نیروی انتظامی استان فراهم کنیم.

استاندار البرز اضافه کرد: متناسب باسیاست‌های اعمالی شورای امنیت ملی و شورای تأمین استان از همراهی و تعامل با نیروی انتظامی دریغ نشده است.

شهبازی افزود: در بهترین وضعیت و امنیت کامل پس از ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی که شجره طیبه آن را امام راحل (ره) کاشتند روزبه‌روز موفق‌تر هستیم.

کد خبر 511362 برچسب‌ها استان البرز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید

یکی از حامیان لایحه عفاف و حجاب در مجلس با تقدیر از اجرای طرح «نور» گفت: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد.

محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی، که از حامیان لایحه عفاف و حجاب است، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهادهای امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • فرمانده کل انتظامی: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»