Web Analytics Made Easy - Statcounter

روانخواه شدیدا به خبر محرومیتش واکنش نشان داد.

طرفداری- سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی می گوید چرا به خاطر اتفاقات سال قبل الان باید جریمه نقدی شود.

امید روانخواه در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص حکم کمیته اخلاق و محرومیتش از فعالیت‌های فوتبالی گفت: 

واقعا اعلام این حکم جای تاسف دارد، مگر من مرتکب چه خلافی شده‌ام که اینگونه حکم داده‌اند و می‌گویند روانخواه از فعالیت فوتبالی محروم شده است؟ همیشه سعی کرده‌ام سالم کار کنم و جالب اینجا است که به دلیل افشای حقایق جریمه و محروم شده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا باید به خاطر این موضوع جریمه شوم و پول بدهم؟ وقتی دیگران در این فوتبال شرط‌بندی یا خلاف های دیگر انجام می‌دهند من چرا باید جریمه شوم؟

وی ادامه داد:

زمانی که در لیگ دسته دوم سرمربی نیروی زمینی بودم در خصوص بازیکنان پولی در فوتبال حرف زدم، اینکه بازیکنان زیر 23 سال پول می‌دهند تا اسمشان در لیست تیم‌ها رد شود، حتی در مورد شرط بندی هم حرف زدم و جالب اینجا است که کمیته اخلاق از من مدرک می‌خواهد. در این مورد صحبت کردم تا فوتبال ما پاک شود، مطمئنا اگر هر جا غیر از ایران یک مربی این حرف را بزند، فدراسیون فوتبال و دیگر نهادهای نظارتی این مسائل را پیگیری می‌کنند ولی جالب اینجا است که حالا مرا محروم کرده‌اند.

روانخواه خاطرنشان کرد:

به خاطر یک مصاحبه مرا از فعالیت‌های فوتبالی محروم کرده‌اند، آیا من باید به خاطر این مصاحبه پولی را به عنوان جریمه بدهم و سپس ساکت شوم و هیچ صحبتی در مورد ناهنجاری‌ها و مشکلات فوتبال نکنم؟ در مورد زشتی‌های فوتبال صحبت کردم و جالب اینجا است که از من مدرک می‌خواهند و می‌گویند که باید پولی هم به عنوان جریمه به کمیته انضباطی بدهم. فکر می‌کنم دیگران باید در این زمینه قضاوت کنند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جالب اینجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.   وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

دیگر خبرها

  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • حسینی محروم و جریمه شد
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم