Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، پرواز‌های چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه از فرودگاه اردبیل به این شرح می‌باشد.


انتهای پیام/ح

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروازهای فرودگاه هواپیما برنامه پرواز فرودگاه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی از جزئیات نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رامین آذری ظهر امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ اظهار کرد: نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود.

وی افزود: عملیات رفت تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز جزو نخستین ایستگاه‌های کشور است که این عملیات را آغاز خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: طبق برنامه اعلام شده تعداد چهار هزار و ۱۰۰ نفر از زائرین استان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به مدینه منوره اعزام خواهند شد.

آذری ادامه داد: تنها پرواز حج عمره امسال نیز روز پنج شنبه ششم اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام خواهد شد و ۱۶ اردیبهشت از جده به فرودگاه تبریز باز خواهد گشت.

کد خبر 746660

دیگر خبرها

  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • آغاز اعزام حج عمره در خوزستان از چهارشنبه
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود
  • اعزام چهار هزار و ۱۰۰ نفر از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان (سوم اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳