Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@22:36:26 GMT

70 درصد رسانه‌های استان یزد فعال هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۰۸۲۵

70 درصد رسانه‌های استان یزد فعال هستند

مجید جوادیان زاده از فعالیت 70 درصد رسانه‌های استان یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مجید جوادیان زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، از وجود 196 رسانه در استان یزد خبر داد و گفت: از این تعداد 126 رسانه مکتوب، 38 رسانه برخط و 32 رسانه غیر برخط هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در تشریح رسانه‌های استان اظهار داشت: تعداد رسانه‌های چاپی به تفکیک شامل 4 روزنامه، 28 هفته‌نامه، 18 دوهفته‌نامه، 28 ماهنامه، 3 دوماهنامه، 24 فصلنامه، 19 دو فصل‌نامه و 2 سالنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تعداد رسانه‌های الکترونیک برخط نیز شامل 38 رسانه برخط و پایگاه خبری بوده و تعداد رسانه‌های الکترونیک غیر برخط نیز شامل 2 هفته‌نامه، 3 ماهنامه، 16 فصلنامه و 11 دو فصلنامه است.

جوادیان زاده در خصوص تعداد رسانه‌های فعال استان هم ابراز داشت: 70 درصد رسانه‌های استان فعال بوده و 30 درصد غیرفعال نیز مربوط به رسانه‌های غیر برخط و برخی از نشریات است.

مدیرکل ارشاد استان در تشریح علت عدم فعالیت این رسانه‌ها اظهار داشت: برخی از نشریات استان به دلیل افزایش قیمت کاغذ و بحران کرونا غیرفعال هستند و تعطیلی رسانه‌های غیر برخط ناشی از عدم انجام کار حرفه‌ای رسانه‌ای و همچنین عدم اعلام وصول این رسانه‌ها به وزارت خانه است.

جوادیان زاده تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌هایی را برای فعال کردن رسانه‌های غیر برخط انجام دادیم که امیدواریم به‌زودی شاهد فعالیت این دسته از رسانه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رسانه های استان تعداد رسانه جوادیان زاده غیر برخط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاد هم نظامیان آمریکایی را اخراج می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، چاد هم به جمع کشورهای آفریقایی پیوست که خواهان خروج نظامیان آمریکا از این کشور است.

برخی رسانه ها روز یکشنبه با استناد به نامه‌های ارسالی وزیر نیروهای مسلح چاد گزارش دادند که چاد از نیروهای آمریکایی خواسته است تا فعالیت‌های خود را در پایگاه هوایی نزدیک پایتخت این کشور متوقف کنند. این پایگاه تنها محل حضور نظامی آمریکا در چاد است.

بر اساس گزارش های رسانه ای، این نامه ها خطاب به وابسته دفاعی آمریکا در چاد نوشته شده است.

گزارش خبرگزاری بلومبرگ مدعی شده که چاد فقط به آمریکا هشدار داده است که فعالیت خود را در این پایگاه متوقف کند.

با این حال، اوایل هفته سی‌ان‌ان به نقل از منابع اطلاعاتی خود گزارش داد که چاد در نامه‌ای جداگانه به ارتش آمریکا دستور داده تا پایگاه هوایی مذکور را به طور کامل پاکسازی کند.

چاد همچنین تهدید کرده است که توافقنامه دو کشور در مورد نیروهای نظامی را لغو خواهد کرد، سندی که نحوه عملیات ارتش آمریکا در این کشور را کنترل می کند.

با این حال سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به بلومبرگ گفته که چاد از نیروهای آمریکایی نخواسته است که این کشور را ترک کنند.

کد خبر 6084728

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور/ ۲۰ نفر دستگیر شدند
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • مهمترین اخبار سوم اردیبهشت/فروش نخی سیگار،ممنوع
  • چه خبر از آیین نامه فروش اینترنتی دارو؟
  • فعال کردن ظرفیت‌های استانی برای دومین جایزه جوانی جمعیت
  • چاد هم نظامیان آمریکایی را اخراج می کند
  • زمان ابلاغ آیین نامه جدید توزیع برخط دارو
  • ثبت‌نام ۴۴۶۶ یزدی در طرح ۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد+ عکس
  • این تعداد خودرو سهمیه سوخت نمی گیرند