Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اصفهان گفت: بیش از ۵ هزار کاور برای نیروهای راننده تهیه و توزیع می‌شود و امیدوار هستیم با این اتفاق خطر شیوع بیماری کرونا در ناوگان تاکسیرانی اصفهان کاهش پیدا کند. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رانندگان تاکسی از جمله گروهی هستند که در شیوع ویروس کرونا در معرض خطر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه از صبح تا شب با تعداد زیادی از انسان‌ها در ارتباط هستند که در بین آنها احتمالا مبتلا و یا ناقل می‌تواند وجود داشته باشد. از طرفی رانندگان باید در جامعه حضور داشته باشند و مردم خدمت‌رسانی کنند.

از طرف دیگر اندیشیدن تمهیداتی برای حمل ونقل عمومی سبب می‌شود که مسافران هم، بیشتر در خصوص بیماری کرونا احساس امنیت کرده و از آن استفاده کنند. با این دیدگاه ستادی در اصفهان با عنوان "ستاد مدیریت بحران کرونا، کمیته پیشگیری خدمات رانندگان" با ماموریت دوخت کاورهای جدا‌کننده رانندگان و مسافران شکل و شروع به فعالیت کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان در این خصوص اظهار داشت: یکی از گروه پرخطر در شیوع ویروس کرونا، رانندگان تاکسی هستند، هم مسافران و هم رانندگان در معرض خطر جدی این بیماری هستند.

هادی منوچهری افزود: شهرداری اصفهان با همکاری ستاد جهاد سلامت مرکز آیت‌الله مهاجر تصمیم گرفت برای حفظ سلامت مسافران و رانندگان کاورهای جدا‌کننده بین راننده و شهروندان تهیه کند.

تولیدی متفاوت از جهادگران اصفهانی؛ کارگاه دوخت جداکننده مسافر و راننده تاکسی به روایت تصاویراز گوشه و کنار اصفهان| اجرای طرح QRکد در تاکسی‌ها/ بیش از 5000 ناظر برخورد با روزه‌خواری در استان فعال شدند30 درصد ناوگان اتوبوسرانی و 50 درصد ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه فعال است

وی بیان کرد: مواد اولیه این کاورها تهیه و در اختیار این موسسه قرار گرفت. دوخت این کاورها به صورت رایگان توسط نیروهای جهادی، خانواده‌های شهدا و جانبازان انجام می‌شود. 

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اصفهان گفت: بیش از 5 هزار کاور برای نیروهای راننده تهیه و توزیع می‌شود و امیدوار هستیم با این اتفاق خطر شیوع بیماری کرونا در ناوگان تاکسیرانی اصفهان کاهش پیدا کند. 

وی خاطرنشان کرد: این خدمت هم برای ناوگان پلاک "ت"در اصفهان و هم رانندگان آژانس‌های صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/163/ش

R41346/P/S6,51/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاکسیرانی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی

به گزارش خبرگزاری مهر، شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: نظر به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی بیان داشت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ،نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و ساز و کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام نمایند.

کد خبر 6087567 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند