Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@10:54:58 GMT

صدور قرار بازداشت برای فرد مدعی ازدواج با دختر ۹ ساله

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۱۵۰۵

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از صدور قرار بازداشت برای فرد مدعی ازدواج با دختر ۹ ساله از سوی دادستانی خبر داد.

به گزارش میزان، حبیب اله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی که فردی در آن از ازدواج موقتش با یک دختر ۹ ساله می‌گوید، گفت: پس از مشاهده این فیلم سریعا با مقامات دادگستری و قوه قضاییه تماس گرفتیم و از آن‌ها در خواست کردیم تا با فردی که تصویرش در این فیلم دیده می‌شود، برخورد قضایی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در صورتی که خبر منتشر شده در این فیلم صحت داشته باشد با پدر و برادر آن دختر بچه نیز برخورد شده و اقدامات قضایی برای آن‌ها نیز صورت بگیرد.

وی ادامه داد: پس از پیگیری مجدد از سوی مسئولان دادگستری اعلام شد که قرار بازداشت فردی که تصویرش در این فیلم دیده می‌شود از سوی دادستان صادر شده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: همه مردم ما مخالف اینگونه اعمال هستند، اما باید با این موارد هر چند اندک به شدت و قاطعانه برخورد شود تا نخست چنین موضوعاتی دیگر در جامعه اتفاق نیفتد و همچنین افرادی که در این موضوع به هر نحوی نقش دارند، مجازات شوند تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.

فرید تاکید کرد: البته باید در خصوص مقابله با کودک‌همسری اقدامات دیگری نیز انجام شود تا شاهد چنین اقداماتی در جامعه نباشیم، اما در حال حاضر و در این مقطع باید برخورد سریع و شدید با این افراد صورت بگیرد تا اثر بازدارندگی لازم را داشته باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا رضا رحمانی ناو جماران ناوچه کنارک شب قدر حسین مدرس خیابانی دعای روز نوزدهم رمضان صدور قرار بازداشت ازدواج ویروس کرونا رضا رحمانی ناو جماران ناوچه کنارک شب قدر حسین مدرس خیابانی دعای روز نوزدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب

 بخشدار توکهور  و هشتبندی گفت: دختر بچه ۸ساله‌ای به نام مهسا سهرابی در روستای کهورتاک از توابع بخش توکهور بر اثر سقوط در رودخانه جان خود را ازدست داد.

 نصرالله رئیسی افزود: این دختر بچه پس از بارندگی و جاری شدن سیلاب به همراه دوستانش برای دیدن سیل به کنار رودخانه می‌رود که ناگهان به خاطر بازیگوشی به داخل رودخانه سقوط می‌کند که متاسفانه دچار خفگی می‌شود و جان خود را ازدست می‌دهد.

2 جوان هم امروز بر اثر شنا در گودال آب ناشی از بارندگی ها جان باختند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • مراسم ازدواج باشکوه پیرمرد ۸۶ ساله (فیلم)
  • چه شد که ون‌ها برگشتند؟
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!
  • توضیح منبع آگاه درباره مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی!