Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:37:03 GMT

باشگاه نیروی زمینی: محرومیت روانخواه به ما ربطی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۱۵۸۸

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی گفت: به احتمال فراوان محرومیت امیدرضا روانخواه ارتباطی به حضور وی در تیم ما ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمود محمدخانی در خصوص محرومیت امید روانخواه توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از آنجا که مدیر تیم‌های آمادگی جسمانی کارکنان نیروی زمینی هستم، معمولاً زیاد در تهران حضور ندارم، اما من هم یک چیز‌هایی شنیده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله فردا در خصوص مسأله‌ای با روانخواه جلسه خواهم داشت که با او در این باره هم صحبت خواهم کرد.

وی با تأکید بر اینکه روانخواه همچنان سرمربی نیروی زمینی است، گفت: علت این محرومیت را نمی‌دانم، اما تبعا هر کمیته‌ای که چنین تصمیمی گرفته باشد، طبق قانون پیش خواهد رفت و ما هم تابع خواهیم بود. مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی خاطر نشان کرد: روانخواه در مدتی که در باشگاه ما فعالیت می‌کرده، در چارچوب بوده است. فکر نمی‌کنم محرومیت او ربطی به زمان حضورش در نیروی زمینی داشته باشد. با این وجود، تأکید می‌کنم که فردا با او نشستی خواهم داشت و همه چیز را از او جویا خواهم شد.

کمیته اخلاق فدراسیون، امیدرضا روانخواه عضو پیشین کمیته فنی استقلال و سرمربی فعلی تیم نیروی زمینی را تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرده است. همین نیز موجب شده تا سرنوشت همکاری وی با این تیم لیگ دسته اولی هم در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا رضا رحمانی ناو جماران ناوچه کنارک شب قدر حسین مدرس خیابانی دعای روز نوزدهم رمضان نیروی زمینی تابناک ورزشی امیدرضا روانخواه ویروس کرونا رضا رحمانی ناو جماران ناوچه کنارک شب قدر حسین مدرس خیابانی دعای روز نوزدهم رمضان نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین تأکید کرد، تخلف وی محرز و مسلم است و با استناد به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره قابل اجرا بوده و قابل تجدیدنظر پس از مدت هفت روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمناً یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر