Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@09:59:17 GMT

بازداشت یکی از کارکنان سابق دایره مالی شهرداری نایین

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۲۲۲۴

بازداشت یکی از کارکنان سابق دایره مالی شهرداری نایین

دادستان عمومی و انقلاب نایین از بازداشت یکی از کارکنان سابق دایره مالی شهرداری نایین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، مهدی طارمی اظهار داشت: متعاقب اخبار و گزارشات موثق واصله در خصوص ربودن تعداد چند صد فقره اوراق، اسناد و مدارک عمدتاً مالی و برگ های چک متعلق به شهرداری و انتقال غیرقانونی این موارد به منزل مسکونی توسط یکی از کارکنان سابق دایره مالی شهرداری که سال گذشته بازنشسته شده بود، دستور قضایی جهت بازرسی از منزل صادر و متعاقب آن اسناد و مدارک فوق الذکر از منزل نامبرده کشف و جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب نایین افزود: در حال حاضر متهم با حکم قضایی جلب و به دادسرا اعزام و پس از بازجویی و تحقیقات اولیه با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

وی ضمن تأکید بر پیگیری این پرونده تا حصول نتیجه مطلوب تأکید کرد: بدیهی است چنانچه از هر جهت(اهمال در انجام وظیفه و یا عمد یا معاونت یا مشارکت یا اطلاع ندادن به مقام قضایی علی‌رغم اطلاع داشتن از قبل) اتهامی متوجه افراد دیگر باشد، اقدامات قضایی مقتضی از سوی مراجع ذیصلاح علیه وی در اسرع وقت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی طارمی بازداشت اصفهان شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نخستین  جلسه کمیته ساماندهی زندانیان آذربایجان غربی با حضور   رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و حضور(ویدئوکنفرانسی) دورسخنی روسای دادگستری، دادستان ها و روسای زندان‌های استان در زندان ارومیه برگزار شد.

عتباتی در این جلسه بیان داشت: اطلاع از وضعیت دقیق زندانها و زندانیان یک نیاز جدی برای برنامه ریزی دقیق است، از این رو لازم است مدیران قضایی، قضات و مسئولان زندانها برای اطلاع از وضعیت واقعی زندانها  و زندانیان از تمامی ابعاد، حضور میدانی در بند به بند داشته باشند و مشکلات زندان و زندانیان را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند.

عتباتی افزود: حضور مرتب قضات در زندانها و دیدار چهره به چهره با زندانیان و رسیدگی به مشکلات آنها از لحاظ روانی به مدیریت زندانها کمک می کند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه از مدیر کل زندانهای استان و روسای زندان‌های حوزه های قضایی خواست تا وضعیت قضایی هر روز زندان ها را در شهرستان ها به روسای دادگستری و دادستان های مرتبط و وضعیت کلی را به مدیریت دادگستری استان گزارش و منعکس نمایند.

مقام ارشد قضایی استان با اشاره به برگزاری ۲۶ جلسه کمیسیون عفو استانی در سال گذشته، بر فعال سازی و برگزاری مرتب و منظم کمیسیون های فرعی در حوزه های قضایی حداقل یک مرتبه در ماه د تاکید نمود.

وی با اعلام اینکه شیوه نامه نحوه تشکیل شورای طبقه زندانیان در دادستانی مرکز استان تنظیم و ابلاغ گردیده است تاکید نمود که این شیوه نامه به عنوان چهارچوب برگزاری شوراهای طبقه بندی در نظر گرفته و بر اساس آن اقدام گردد.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به آزادی نزدیک به ۳۰۰۰ نفر از زندانیان در سال گذشته با سازش در شوراهای حل اختلاف و واحد‌های مددکاری بیان داشت که نباید از این ظرفیت غافل شد.

افزایش تلاش و تحرکات واحد‌های مددکاری زندانها، تعیین تکلیف محکومین غایب و متواری و ارائه آمار این افراد ظرف ۴۸ ساعت به روسای دادگستری و دادستان های مربوطه برای صدور دستورات لازم، بازدیدهای هدفمند، انعکاس عملکردها، توجه مضاعف به خانواده های زندانیان و توجه جدی به مقوله اشتغال از دیگر تاکیدات عتباتی در این جلسه بود.

 

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سند تحول قضایی با مدیریت دکتر عتباتی چراغ راه دستگاه قضایی استان است گفت: توجه جدی به ساماندهی زندانیان یکی از تاکیدات دادستانی کل کشور و معاونت راهبردی قوه قضائیه است و می بایست به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار قوه قضائیه در جلسات با نگاه ویژه مدنظر قرار گیرد.

مجیدی در ادامه مطالب خود را در چند محور بیان داشت که از یکی از محورها اجرای طرح پایش وضعیت محکومین از حیث وضعیت قضایی در شورای طبقه بندی به منظور برخورداری از نهادهای ارفاقی و تشکیل این شورا حداقل یک بار در ماه بود.

 

در ادامه فتحی مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گزارشی از وضعیت و مشکلات زندانها ارائه و پس از ارائه نقطه نظرات اعضای حاضر در جلسه و حوزه ای قضایی مصوباتی به تصویب رسید و در پایان جلسه نیز از کارکنان فعال زندانها در عرصه صلح و سازش با تقدیم لوح تقدیر از سوی دکتر عتباتی تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • طرح کنترل و نظارت بیش از ۷۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان
  • کشف حیوانات تاکسیدرمی شده در رشت
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • ورود دادستان رودسر به موضوع آلودگی آب آشامیدنی
  • لزوم بازگشت عرصه جنگلی الیمالات به وضع سابق
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند
  • تأکید اژه‌ای بر مبارزه علمی با مفاسد و پرهیز از جناحی‌گری