Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:36:39 GMT

حریف استقلال صاحب مدیرعامل می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۲۳۰۹

حریف استقلال صاحب مدیرعامل می شود

دو هفته پس از برکنار شدن مدیرعامل باشگاه الاهلی عربستان خبر می رسد هیات مدیره این تیم یکی از اعضا را به عنوان مدیرعامل جدید باشگه معرفی خواهد کرد.

 

به  گزارش "ورزش سه"، یک سال و اندی حضور احمد نور، در پست مدیرعاملی باشگاه الاهلی عربستان باعث شد تا مدیران این تیم در هیات مدیره باشگاه راضی به برکناری وی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که حدودا د هفته پیش افتاد و این مدیر جوان که البته سابقه خوبی نیز از خود به جا نگذاشت از روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه حکومتی بلند شد.

 

حالا حدودا دو هفته پس از این اتفاق از رسانه های عربستانی خبر می رسد که اعضای هیات میره این باشگاه تصمیم دارند تا طارف الحلوانی که در سال های اخیر به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره الاهلی مشغول به کار بوده را به سمت مدیرعاملی باشگاه معرفی کنند.

 

احمد نور، مدیرعامل پیشین الاهلی در یک سال و اندی حضور خود رکوردی بی نظیر را به نام خود زد. او در دوران کوتاه مدیرعاملی خود، خورخه فوساتی، یوسف عنبر، برانکو ایوانکوویچ، کریستین گروس، مازن البکالی و میلوزویچ را به سمت سرمربی گری تیم عربستانی منصوب کرده بود!

استقلال تهران الاهلی لیگ قهرمانان آسیا عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران الاهلی لیگ قهرمانان آسیا عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

محمد رویانیان در مصاحبه اخیر خود در خصوص این ادعا که کل کل او و علی فتح الله زاده باعث شدند قیمت بازیکنان فوتبال ایران در مقطعی بالا برود وکنش نشان داد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: ببینید آقای فتح‌الله‌زاده به نظر من یکی از مدیران کم‌نظیر فوتبالی است و در استقلال هم فکر نکنم کسی مثل ایشان باشند. آقای اولیایی مثلا یک مدیر خیلی خوبی بودند و موفقیتی هم داشتند. فتح‌الله‌زاده هم یکی از بهترین مدیران استقلال بود. ایشان قبل از من چند سال تجربه داشت، ولی واقعیت امر شما یک چیز را فقط ندیده می‌گیرید؛ حرفتان درست است، ولی شما سپاهان را ندیدید و سپاهان سیاستش همین بود. سپاهان از ما خیلی گران‌تر می‌خرید، ولی صدایش در نمی‌آمد.

رویانیان در خصوص هزینه‌های باشگاه سپاهان در آن زمان افزود: ما و استقلال، چون در چشم بودیم دیده شدیم. همان موقع فرض بفرمایید مثلا ما با یک جا قرارداد داشتیم. فرض کنید ۴۰۰هزار دلار برای بازیکن خارجی داشتیم آن‌ها ۶۰۰هزار دلار می‌دادند. یا ریالی مثلا فرض کن ما یک قراردادی داشتیم ۷۰۰میلیون آن‌ها یک میلیارد می‌دادند. واقعیتش من قبول دارم یک زمانی ناگهان قیمت فوتبال بالا کشید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • مدیرعامل بیمه ایران عزل شد
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • هفته اول نوروز بدون غرق شدگی در سواحل رودخانه‌های خوزستان
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان