Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:36:42 GMT

«میدون» این هفته پخش نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۲۴۷۵

«میدون» این هفته پخش نمی‌شود

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقه تلویزیونی «میدون» به دلیل تقارن با شب‌های قدر این هفته پخش نخواهد شد و به گفته سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی تهیه کننده مسابقه، در این فرصت دکور «میدون» که به دلیل ایجاد حریق آسیب دیده بود، در دستور کار بیمه برای جبران خسارت و بازسازی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکور این برنامه همچنین در فصل جدید علاوه بر تعمیر، تغییراتی هم خواهد داشت.

مسابقه تلویزیونی «میدون» پنجشنبه هفته گذشته حین ضبط یکی از آیتم‌های معرفی کسب و کار دچار آتش سوزی شد که با اطفاء به موقع و حضور ماموران آتش نشانی،کسی آسیب ندید.

«میدون» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که پنجشنبه و جمعه شب‌ هر هفته بعد از اخبار شبانگاهی شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این برنامه به معرفی تازه‌ترین ایده‌های فناورانه و کسب و کار‌های خلاق می‌پردازد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد

به گزارش "ورزش‌سه"، مصاف سپاهان و نساجی در حالی با تساوی بدون گل در ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید که با وجود استقبال کم هواداران اصفهانی از این مسابقه، در طول مسابقه شاهد شعارهای زیادی از سوی آنها بودیم.

نوک پیکان این شعارها علاوه بر اعضای هیئت مدیره باشگاه، بازیکنان و کادر فنی تیم خودی، طبق ادعای کمیته انضباطی مقامات رسمی و غیررسمی بازی برگزاری مسابقه را نیز هدف گرفته و به همین دلیل حکمی به این شرح علیه باشگاه سپاهان به دلیل رفتار هوادارانش صادر شده است:« باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.»

این حکم در حالی علیه باشگاه سپاهان صادر شده که طی هفته‌های اخیر همواره بازی‌های این تیم در ورزشگاه نقش جهان با حواشی مشابهی همراه بوده و کمیته انضباطی نیز برخلاف رویه گذشته که اقدام به محروم کردن تماشاگران می‌کرد، در روش جدید در نظر گرفتن جریمه مالی برای باشگاه را در پیش گرفته است.

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • «ایران جوان بمان» با معرفی«نهضت مادری و گام دوم مواسات مادرانه»
  • گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس